Apriliaforum.nl https://apriliaforum.nl/ |
|
top performance 87cc aluminium cilinderkit + krukas https://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=9&t=10578 |
Pagina 1 van 2 |
Auteur: | blackmamba [ di jul 29, 2008 4:38 pm ] |
Berichttitel: | top performance 87cc aluminium cilinderkit + krukas |
Wat ik me afvraag moet je voor de 87cc aluminium cilinderkit (met modulaire kop) + 44mm krukas van top performance je carters sterk aanpassen door de slag van 44mm van je krukas. Deze kit bedoel ik dus: http://www.euroscooters.nl/shop/popup_i ... 92&invis=1 Wat moet er juist aangepast worden en vallen de prestaties van deze kit een beetje mee? Verder zou ik graag even weten of iemand ervaring heeft met uitlaten op deze cilinderkit. het zal zoiezo een hoogtoeirge uitlaat moeten zijn (yasuni r3, metrakit pro race of scr racing line). Verder heb ik nog niet veel mensen gezien die deze kit hebben aangeschaft. Hopelijk snel reactie want ben wat aan het twijfelen wat ik juist ga doen, ofwel de bovengenoemde kit of anders hebo manston revolution ofwel malossi mhr team 80. De revolution zou nog steeds warmloop gevoelig zijn zoals voorgaande manston 2 en een slechte nicasil wand hebben. De MHR team vind ik dan weeral zo de normale cilinder die iedereen zowat heeft. Graag hierover ook wat informatie. alvast bedankt |
Auteur: | Racekees [ di jul 29, 2008 4:48 pm ] |
Berichttitel: | |
De hebo revo is anders een rete snelle cilinder. standaard erg snel! als ze warmlopen doen ze dat meestal op de uitlaatspijl maar ook daar is wat aan te doen. ik dacht dat XSH /ABT die cilinders wel kunnen aanpassen zodat de slijtage op die plek gereduceerd word. Ook misschien leuk om te weten is dat Petertzr op dit forum de 1e plaats in de 70cc klasse met deze cilinder heeft behaald |
Auteur: | blackmamba [ di jul 29, 2008 4:51 pm ] |
Berichttitel: | |
ja maar ze blijven warmloopgevoelig, verder weet ik nog niet of ik wel sbo wil gaan rijden, ik wil een hoogtoerige, snelle en goed betrouwbare cilinder die prijs kwaliteit erg goed ligt. Dus de top performance kit ligt erg prijs kwaliteit correct. iemand ervaring met deze kit? |
Auteur: | petertzr [ di jul 29, 2008 5:33 pm ] |
Berichttitel: | |
Een revo is totaal niet warmloop gevoelig, mits goed gemonteerd en afgesteld Mijn revo knalt met een verse zuiger na 5 minuten warm draaien gewoon gelijk zn vermogen en is nog nooit warm gelopen terwijl er toch veel mee word gereden.. De wand is btw erg goed ipv slecht, de tuner was er erg goed over te spreken aangezien het aluminium waarmee de cilinder is gegoten van erg goede kwaliteit is en het nicrasil goed hecht *edit, ik zou er zelf gewoon mee durven te rijden op straat want als het ding goed is gemonteerd en afgesteld istie erg betrouwbaar + je hebt 19,5 / 20 pk standaard met de juiste bijbehorende onderdelen |
Auteur: | blackmamba [ di jul 29, 2008 5:35 pm ] |
Berichttitel: | |
peterzr: ken je mensen die ervaring hebben met de tpr cilinderkit? |
Auteur: | Shadowrider [ di jul 29, 2008 5:37 pm ] |
Berichttitel: | |
keiji tog ? naja volgens mij een flink koppelmosnter |
Auteur: | petertzr [ di jul 29, 2008 5:37 pm ] |
Berichttitel: | |
keiji / royal club |
Auteur: | blackmamba [ di jul 29, 2008 5:38 pm ] |
Berichttitel: | |
heeft hij de volledige 87cc kit of enkel de top peformance cilinder. En wat heeft hij er ongeveer mee gehaald? |
Auteur: | Shadowrider [ di jul 29, 2008 5:38 pm ] |
Berichttitel: | |
blackmamba schreef: heeft hij de volledige 87cc kit of enkel de top peformance cilinder. En wat heeft hij er ongeveer mee gehaald? euh voledige kit .. volgens mij heeft die nog niet gebankt oid hoor van hem wle dat die enorme koppel heeft |
Auteur: | petertzr [ di jul 29, 2008 5:39 pm ] |
Berichttitel: | |
hij heeft de volledige kit en naar horen zeggen draait het ook erg goed maar als je exclusief wilt, koop dan de hebo 80cc kit, die is pas echt gaaf en bijzonder |
Auteur: | blackmamba [ di jul 29, 2008 5:42 pm ] |
Berichttitel: | |
heuh 80cc kit van hebo, waar te verkrijgen en hoe en wat enz? |
Auteur: | wesco [ di jul 29, 2008 6:11 pm ] |
Berichttitel: | |
joo blackmamba, ik heb zelf de tpr cilinder kit gemonteerd je hoeft de carters maar licht bij te werken om de poorten mooi over te laaten loopen van je carter naar je cilinder echter om dat je een 44 slag as hebt zul je wel de 2 stoot randen waar normaal je cilinder hemt op rust wel weg moeten vreezen om dat je zuiger een stuk dieper in je carter komt door de 44 sag |
Auteur: | blackmamba [ di jul 29, 2008 6:14 pm ] |
Berichttitel: | |
hey wesco dankjewel voor deze nuttige informatie, heb je ook informatie wat hij zoal presteerd? Groeten koen |
Auteur: | wesco [ di jul 29, 2008 6:49 pm ] |
Berichttitel: | |
nee jammer genoeg niet ik ben bezig met een sprinter aan het op bauwen en heb het blok nog niet aan het draaien gehad maar als ik naar de poort tijming kijk kun je er best wat vermogen uit persen met een beetje tuning maar dat moet ik zelf ook nog uit finden |
Auteur: | Royal Club [ di jul 29, 2008 8:34 pm ] |
Berichttitel: | |
loopt wel leuk hoor zon 86,39cc kitje. ben zelf nog bezig met kijken wat nou een leuke voorontsteking is. ik heb nu: de tpr kit pro race uitlaat 28mm (volgens fabrikant is 24 beter, maargoed) conti inlaat polini ontsteking. 5plaats koppeling tis niet een kit die fabrieks af knijter hard loopt (vind ik dan). maar het is snel zat voor op straat. voordeel (!) is dat je voor woon/werk verkeer maar 6000 toeren hoeft te draaien om rond te tuffen. |
Pagina 1 van 2 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |