90cc krukas voor rs50 uit 05
Auteur |
Bericht |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
 Re: 90cc krukas voor rs50 uit 05
Kun je geen opmaat krukas laten maken? Schijnt dat je daar ook gelijk een totaal andere powerband van krijgt.
ma jun 18, 2012 6:20 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
|
marien schreef: Kun je geen opmaat krukas laten maken? Schijnt dat je daar ook gelijk een totaal andere powerband van krijgt. niet om het 1 of ander, maar een krukas kan wel degelijk verschil maken op het vermogen van een 2 takt en ook wel een beetje op de powerband.
ma jun 18, 2012 6:21 pm |
Persoonlijk album
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Verpest het nou niet 
ma jun 18, 2012 6:22 pm |
Persoonlijk album
|
 |
NakedRS50
ApriliaForum Member
|
Aprilia RX 50 2003 schreef: marien schreef: Kun je geen opmaat krukas laten maken? Schijnt dat je daar ook gelijk een totaal andere powerband van krijgt. niet om het 1 of ander, maar een krukas kan wel degelijk verschil maken op het vermogen van een 2 takt en ook wel een beetje op de powerband. ja zeker , een 50 kilo zwaar krukas zodat je genoeg koppel hebt onderin.
ma jun 18, 2012 6:23 pm |
|
 |
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
|
iets met schadelijke ruimte in de krukasholte en daarbij komende vuldruk.
ma jun 18, 2012 6:24 pm |
Persoonlijk album
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Oh ik ben weer te laat, hier ben nou juist ik goed in! In ieder geval, leuk dat je je hier hebt aangemeld Jordy, ik ben Chris van de AFKP. Hele toffe motor heb je, die Desmosedici. Ik werk toevallig bij Ducati Zaltbommel, dus kan ik je feliciteren met een hele zeldzame motor. Van jouw type RR zijn er in 2012 namelijk maar 0 van geproduceerd! jordy the doctor schreef: ik heb er idd geen verstand van.ik heb 1 snor foxje die gewoon de volledige 70 cc race setup heeft.. na 7 jaar is er veel veranderd
Goed, even serieus. Het enige wat er afgelopen zeven jaar veranderd kan zijn is jouw bovenkamer, waarschijnlijk van de gefaarlijke stuntz tijdens het kankerhard boeken op je Walleroo. Het Minarelli AM blok waar jij de meest simpele dingen nog niet van begrijpt, is al in 1992 op de markt gebracht. Toen was je acht. Alle techniek in het blok is ouder dan jij. Dat je geboren bent zonder de intellectuele capaciteit om een school te halen waar je iets leert over cilinderinhoud (slag * boring^2 * pi/4), daar kan je niets aan doen. Dat je je als 28-jarige tussen de 16- tot 18-jarigen profileert als een pannenkoek met het borderline-syndroom, daar kies je wel zelf voor. Om die reden zouden de meesten hier je graag een high five geven. In je gezicht. Met een stoel. Vervolgens denk je terug te kunnen komen met je moeder 'grapjes'. Laat me je iets vertellen over grapjes. Het idee achter grapjes is dat ze grappig zijn, daarom heten ze grapjes. Daar heb je de plank een beetje mis geslagen. Verder lijkt het me hilarisch om met jou op het circuit wat tweewielers uit te laten, ik denk dat we de maatschappij namelijk een flinke dienst bewijzen als jij je ingewanden uitsmeert over de baan. Jouw soort mensen maakt de hele evolutietheorie ongeloofwaardig. Jouw soort mensen helpt regeringen als de huidige in het zadel. Omdat achterlijke, incapabele kankeridioten als jij stemrecht hebben gekregen in dit land gaat alles hier rechtstreeks de afgrond in. Laat je kop hier niet meer zien, verdwijn, ren terug naar je hoekje en beperk je tot je enige kans op een maatschappelijke bijdrage. Schoffelen. Ah, dat lucht op.
ma jun 18, 2012 6:26 pm |
|
 |
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
Dude, Ik heb veel mongolen op dit forum voorbij zien gaan, de een erger dan de ander... Maar hoe jij als 28 jarige knuppel jongeren van 16-18 jaar belachelijk maakt is echt om kotsmisselijk van te worden. Ik weet niet of jij je thuis ook zo gedraagt?
Je komt voor mij namelijk over als een zielig bloedzuigertje waarvoor ik elke maand een paar tientjes belasting moet betalen zodat jij kan rukken in je zielige appartement.
Het is al helemaal rampzalig dat je ook nog eens jezelf hebt voortgeplant, Al met al lijkt het me beter dat je jezelf in een hoekje opvouwt tot een brokje ongeluk zodat je jezelf kan weg gooien
Hoe je het ook in je hoofd haalt om leden hier uit te maken voor uitkeringtrekkers met een grote mond, Dat jij zwaar aan de coke elke dag crisis in je huis zit jezelf af te vragen hoe het motorblok van een wallardo in elkaar zit moet jij weten, Laat ons hier gewoon met rust.
Ik neem aan dat ik je hierbij voldoende geinformeerd heb over je situatie.
Laatst bijgewerkt door Aprilius op ma jun 18, 2012 7:23 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
ma jun 18, 2012 6:53 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
|
Godverdomme, weer een thee-gerelateerd verwijt richting Jordy, en nu ook naar Chris. Nu zit het op mijn beeldscherm. Eikels.
ma jun 18, 2012 7:03 pm |
Persoonlijk album
|
 |
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
ma jun 18, 2012 7:06 pm |
|
 |
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
frishh en aprilius for president! mooi gesproken jongens, ik ben ontroerd. 
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
ma jun 18, 2012 7:16 pm |
|
 |
RSjoep
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
|
Kijk uit naar zijn laatste woord, wss een groot, niet ontcijferbaar scheldwoord en daarna is hij weg. Toch jammer, zou het mannetje dat mijn moeder zou moeten neuken wel is willen ontmoeten.
ma jun 18, 2012 7:17 pm |
|
 |
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
jonge die gast heeft nog nooit geneukt man, misschien heeft hij er net jeuk aan.
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
ma jun 18, 2012 7:20 pm |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
rs_maniac666 schreef: jonge die gast heeft nog nooit geneukt man, misschien heeft hij er net jeuk aan. Nja, dat compensatiegedrag... Ik vrees dat deze arme jongeman ernstig is misbruikt in zijn jeugd. Technisch gezien is hij dan geen maagd meer.
ma jun 18, 2012 7:21 pm |
|
 |
RSjoep
ApriliaForum Member
|
Waarschijnlijk is hij aant geile op de Tina ofzo.
ma jun 18, 2012 7:21 pm |
|
 |
RSjoep
ApriliaForum Member
|
frishh schreef: rs_maniac666 schreef: jonge die gast heeft nog nooit geneukt man, misschien heeft hij er net jeuk aan. Nja, dat compensatiegedrag... Ik vrees dat deze arme jongeman ernstig is misbruikt in zijn jeugd. Technisch gezien is hij dan geen maagd meer. In het gat waar hij woont zou het nog best is normaal kunnen zijn.
ma jun 18, 2012 7:24 pm |
|
 |
|