Auteur |
Bericht |
barry
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 22, 2006 10:33 pm Berichten: 131
|
ik heb nu die dr74 rpm cilinder en het vermogen is te veglijken met een std manston replica.
mijn setup is nu dus dr74 rpm
19mm
jolly moto nwe model
ik zou nu dus wel wat sneller willen en daArom zou ik wel willen weten welke cilinder het beste zou presteren op mijn setup. zelf zat ik aan de hebo racing revolution te denken.
|
ma jan 15, 2007 2:15 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
grotere carbu (21/24) en tandje meer vooraan kan ook
_________________
|
ma jan 15, 2007 2:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
barry
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 22, 2006 10:33 pm Berichten: 131
|
maar ik denk dat dat verschil best klein is. ik wil echt een heel stuk harder gaan. maar niet weer me uitlaat en crab. vervangen.
|
ma jan 15, 2007 2:20 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
als je echt een heel stuk harder wil gaan dan zal dat nog moeilijk gaan hé als je verder niets wil veranderen
een maston is niet echt een straat cilinder hé
beter neem je dan een roze TP en een betere uitlaat en/of 24mm carb want met deze setup zit je eig vast (denk ik)
_________________
|
ma jan 15, 2007 2:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
hoe hard ga je dan met de dr74 rpm cilinder en wat is je vertanding ?
ik ga de dr74 rpm cilinder ook proberen met yasuni hmr2 en 21 mm carb
|
ma jan 15, 2007 10:05 pm |
Persoonlijk album
|
|
Broezz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am Berichten: 587 Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
|
hebo racing revolution heeft een grotere carb nodig als die 19mm als je er een beetje prestaties uit wil halen
Heb overlaatst nog gereden op een derbi senda sm met hebo manston en 21mm en je voelde echt dat die nog veel harder kon gaan
|
ma jan 15, 2007 10:30 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
ik zou der gewoon een 24mm opzetten, als die goed afgesteld is moet dat ook geen liters meer gaan verbruiken
_________________
|
ma jan 15, 2007 10:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
barry
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 22, 2006 10:33 pm Berichten: 131
|
ik draai 13000 toeren met 13/47.. (6de versn.)
ik trek nu in 9sec naarde 80, als ik een 24 mm carb. zou monteren wat zou ik dan winnen, qua secondes.
ik rij nu 1 op 14 als ik lekker sportief( overal volgas ) aan het rijden ben.
|
di jan 16, 2007 10:06 pm |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
barry schreef: ik draai 13000 toeren met 13/47.. (6de versn.)
ik trek nu in 9sec naarde 80, als ik een 24 mm carb. zou monteren wat zou ik dan winnen, qua secondes.
ik rij nu 1 op 14 als ik lekker sportief( overal volgas ) aan het rijden ben.
hoe hard ga je op top dan ?
|
wo jan 17, 2007 8:41 am |
Persoonlijk album
|
|
RS_70_power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 19, 2004 1:03 pm Berichten: 431 Woonplaats: Wormerveer
|
sorry Barry , een DR is niet te vergelijken met het vermogen van een Manston .
en 24mm is groot zat voor op straat , anders neem je een 26mm dellorta vlak , ook mooie dingen .
_________________ www.club-racing.nl
|
wo jan 17, 2007 11:45 am |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
RS_70_power schreef: sorry Barry , een DR is niet te vergelijken met het vermogen van een Manston .
en 24mm is groot zat voor op straat , anders neem je een 26mm dellorta vlak , ook mooie dingen .
maar aangezien hij nu toch reeds 1/14 rijdt ...
denk dat een goed afgesteld 24 dan niet echt veel verschil gaat geven
_________________
|
wo jan 17, 2007 11:52 am |
Persoonlijk album
|
|
barry
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 22, 2006 10:33 pm Berichten: 131
|
13000 toeren met een am6 in de 6de versnelling met 13/47 is dus 119 echte km/h's.
mee/ en tegenwind
en ik zei ook manston REPLICA. daarmee is hij ong. te verglijken.
maar ga ik met een 24 dan echt veel harder?
|
wo jan 17, 2007 5:28 pm |
|
|
apriliars2004sbk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 04, 2006 11:57 pm Berichten: 705 Woonplaats: hoeksche waard
|
trekt hem beter door he
|
wo jan 17, 2007 9:53 pm |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
ja en top iets harder
|
wo jan 17, 2007 10:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
barry
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 22, 2006 10:33 pm Berichten: 131
|
nog een vraag, ik wil dus echt een andere cilinder want alleen een carburateur scheelt gewoon te weinig.
ik zat dus te kijken bij speed-parts en zag daar een mhr74 en een mhr team 80cc.
mijn vraag dus welke van deze twee heeft meer vermogen en hebben ze echt veel meer(5pk of meer) vermogen dan een roze top.
ik heb al een 24mm vlak besteld en mijn uitlaat (jolly moto70) lijkt me prima.
|
za jan 20, 2007 9:28 pm |
|
|
|