Auteur |
Bericht |
Daan Vrieze
ApriliaForum Member
|
Re: Het grote Carburateurtopic (stel hier je vragen over carbs)
Ja oke. maar een 17.5 mm carb wel aan te raden?
_________________ TZR ! viewtopic.php?f=11&t=12490
|
vr jan 30, 2009 6:55 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
eduardgpr schreef: ja orginele uitlaat heeft meer kracht onderin. maar de "perfecte" uitlaat bestaat nergens. de ene uitlaat heeft meer kracht onderin en de andere weer bovenin. voor meer trekkracht zou ik voor meer cctjes gaan de perfecte uitlaat is er wel, een opmaat voor jouw setup en ik heb een vraagje over mn 17,5mm is het linkerschroefje de luchtschroef of de rechter? ze zitten allebij aan de kant van mn versnellingsbak
za feb 07, 2009 7:54 pm |
|
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
De kleine is je luchtschroef, de grote stationair
_________________ bier is lekker
|
zo feb 08, 2009 9:32 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
inderdaad. en je Stationairschroef steekt uit je carb, Luchtschroef is verzonken
zo feb 08, 2009 9:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
Itakura schreef: inderdaad. en je Stationairschroef steekt uit je carb, Luchtschroef is verzonken Klopt idd
_________________ bier is lekker
|
zo feb 08, 2009 9:37 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
moest ff twijfelen omdat deze anders was dan mn 14mm en de 17,5mm op mn vorige gpr maar iig bedankt :p was er zelf ook al achter gekomen hehe
ma feb 09, 2009 9:23 am |
|
|
kri$tof
ApriliaForum Member
|
is er een verschil tussen de carburator van een aprilia rs en een booster spirit? of zijn deze universieel?
grtz kristof
|
za feb 21, 2009 9:26 pm |
|
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
Als het type maar correct is, zal het wel passen.
Met type bedoel ik dus het koude start systeem (handchoke, electrisch of start-carburatie), en de mengselvorming (valstroom, dwarsstroom, etc etc.).
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
zo feb 22, 2009 12:04 am |
|
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
|
Is het onderstaande carburatie systeem aan te raden op deze setup? is er wat beters?
MHR Team 80cc (Getuned)? MHR 80cc pijp? speedline racing kit van opvoeren.nl: 28mm dellorto met malossi powerfilter Ontsteking> HPI? is er iets beters? Met lichtspoel uiteraard. Malossi RHQ kruk met C4 racelagering. andere radiateur.
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
zo feb 22, 2009 12:08 am |
|
|
Daan Vrieze
ApriliaForum Member
|
Kheb een vraagje, ik heb nu nog de standaart carburateur onder me rs. en de choke werkt met een soort staafje wat je omlaag drukt(Rs 50 NM) maar wat voor choke is dit nou:P? hand/kabel of what ever?
|
zo feb 22, 2009 11:53 am |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
MasterTommy NL schreef: Is het onderstaande carburatie systeem aan te raden op deze setup? is er wat beters?
MHR Team 80cc (Getuned)? MHR 80cc pijp? speedline racing kit van opvoeren.nl: 28mm dellorto met malossi powerfilter Ontsteking> HPI? is er iets beters? Met lichtspoel uiteraard. Malossi RHQ kruk met C4 racelagering. andere radiateur. kan al zou ik liever een 28mm keihin hebben
|
zo feb 22, 2009 11:55 am |
Persoonlijk album
|
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
|
Shadowrider schreef: MasterTommy NL schreef: Is het onderstaande carburatie systeem aan te raden op deze setup? is er wat beters?
MHR Team 80cc (Getuned)? MHR 80cc pijp? speedline racing kit van opvoeren.nl: 28mm dellorto met malossi powerfilter Ontsteking> HPI? is er iets beters? Met lichtspoel uiteraard. Malossi RHQ kruk met C4 racelagering. andere radiateur. kan al zou ik liever een 28mm keihin hebben Het gaat om een derbi blok he:P aan am6 onderdelen heb ik vrij weinig En ik gebruik gewoon hand-choke..
|
zo feb 22, 2009 3:21 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
carbs zijn universeel, heeft nix met derbi of am6 te maken
en keihin is goedkoper dan die dellie 28
trouwens, vertel eens wat meer over die speciale racelagers?
zo feb 22, 2009 6:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
|
*Thomas* schreef: carbs zijn universeel, heeft nix met derbi of am6 te maken
en keihin is goedkoper dan die dellie 28
trouwens, vertel eens wat meer over die speciale racelagers? Gewoon, een c4 racelagerset op opvoeren.nl... zoeken op merk+type en dan lagers
|
zo feb 22, 2009 7:38 pm |
|
|
Daan Vrieze
ApriliaForum Member
|
Daan Vrieze schreef: Kheb een vraagje, ik heb nu nog de standaart carburateur onder me rs. en de choke werkt met een soort staafje wat je omlaag drukt(Rs 50 NM) maar wat voor choke is dit nou:P? hand/kabel of what ever?
|
zo feb 22, 2009 9:03 pm |
|
|
|