Het grote cilinder topic(stel hier je vragen over cilinders)
Auteur |
Bericht |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Re: Het grote cilinder topic(stel hier je vragen over cilind
weet iemand waar je los die oring kunt kopen voor een metrakit sp? kan m voor ongeveer alle cilindres vinden behalve sp en is toch wel handig om ertussen te doen lijkt me :')
di jan 04, 2011 9:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
GerardMX
ApriliaForum Member
|
welke set is het nou?vor een roze top?:P
_________________ liever een vette bougie dan een schrale zuiger..
|
di jan 04, 2011 10:38 pm |
|
|
Maarten.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jul 10, 2009 2:36 pm Berichten: 199 Woonplaats: Nieuwe Niedorp
|
GerardMX schreef: welke set is het nou?vor een roze top?:P http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=4931deze
|
wo jan 05, 2011 7:57 pm |
|
|
Luuk1488
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 01, 2010 1:44 am Berichten: 902 Woonplaats: Naaldwijk
|
Ik ga 90cc rijden voor op straat, gewoon relaxt. Kan ik dan beter 86 Top nemen of 90cc Simonini?
vr jan 07, 2011 1:43 am |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
eh geen van beide
vr jan 07, 2011 1:55 am |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
ja joh hij heeft overal plannen voor maar komt niets van terecht dus ik zeg doe een simonini, is leker duur dus die is soieso beter
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
vr jan 07, 2011 1:58 am |
|
|
Luuk1488
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: ja joh hij heeft overal plannen voor maar komt niets van terecht dus ik zeg doe een simonini, is leker duur dus die is soieso beter Overal plannen voor en komt niets van terecht? Wat lul je? MB8 blokje watergekoeld is er al en frame is weggebracht voor blok erin lassen en laten spuiten, en ik heb vanmiddag het geld voor die Simonini overgemaakt.. Simonini komt op me MX, en MB8 blok op me RYZ.. Dus er komt wel degelijk iets van terecht
vr jan 07, 2011 5:28 pm |
|
|
kenny
ApriliaForum Member
|
op de cilinderkop van mijn originele cilinder zat een thermostaat, maar deze ontbreekt bij mijn nieuwe airsal 50cc. is deze thermostaat noodzakelijk?
|
zo jan 09, 2011 3:45 pm |
|
|
MelanieRS50
ApriliaForum Member
|
als je brommer nog helemaal begrensd is enzo zal de cilinder zonder thermostaat nooit op temperatuur komen, echter, rij je met raceuitlaat enzo en beetje toerenbeuken enzo is ie niet echt nodig.
|
zo jan 09, 2011 4:29 pm |
|
|
kenny
ApriliaForum Member
|
heb giannelli uitlaat, maar moet toch nog cilinder inrijden, dus ik zal niet echt toeren gaan beuken.
|
zo jan 09, 2011 4:37 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Luuk1488 schreef: team-rs schreef: ja joh hij heeft overal plannen voor maar komt niets van terecht dus ik zeg doe een simonini, is leker duur dus die is soieso beter Overal plannen voor en komt niets van terecht? Wat lul je? MB8 blokje watergekoeld is er al en frame is weggebracht voor blok erin lassen en laten spuiten, en ik heb vanmiddag het geld voor die Simonini overgemaakt.. Simonini komt op me MX, en MB8 blok op me RYZ.. Dus er komt wel degelijk iets van terecht maar je had ook al 90cc op je mh toch, waarom doe je dat blok niet op je mx dan?
zo jan 09, 2011 4:39 pm |
|
|
eduardgpr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 29, 2008 1:39 pm Berichten: 879 Woonplaats: Punthorst
|
kenny schreef: heb giannelli uitlaat, maar moet toch nog cilinder inrijden, dus ik zal niet echt toeren gaan beuken. Gewoon zo gaan rijden! kan prima! Thermostaat is niet echt nodig. Als hij toch te koud blijft, kun je ook de radiator deels afplakken
|
zo jan 09, 2011 4:47 pm |
|
|
kenny
ApriliaForum Member
|
mooi, bedankt, kan ik hem eventueel uit mijn oude kop halen? en als dat kan, hoe?
|
zo jan 09, 2011 4:48 pm |
|
|
eduardgpr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 29, 2008 1:39 pm Berichten: 879 Woonplaats: Punthorst
|
Geen idee of dat kan, maar ga eerst maar zo rijden!
|
zo jan 09, 2011 4:49 pm |
|
|
Luuk1488
ApriliaForum Member
|
MartinW schreef: Luuk1488 schreef: team-rs schreef: ja joh hij heeft overal plannen voor maar komt niets van terecht dus ik zeg doe een simonini, is leker duur dus die is soieso beter Overal plannen voor en komt niets van terecht? Wat lul je? MB8 blokje watergekoeld is er al en frame is weggebracht voor blok erin lassen en laten spuiten, en ik heb vanmiddag het geld voor die Simonini overgemaakt.. Simonini komt op me MX, en MB8 blok op me RYZ.. Dus er komt wel degelijk iets van terecht maar je had ook al 90cc op je mh toch, waarom doe je dat blok niet op je mx dan? Nee, dat was die van me broer, en op mijn eigen oranje RYZ heb ik nu een lange slag Gilardoni set, iets meer als 80cc... En ik wou daar eerst 90cc voor nemen, maar daar heb ik dat MBX blok natuurlijk voor gekocht..
wo jan 12, 2011 1:06 am |
|
|
|