Auteur |
Bericht |
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
Re: Het grote cilinder topic(stel hier je vragen over cilinders)
vlakke kant naar uitlaatpoort.
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
ma aug 25, 2008 2:47 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
gewoon met een watervaste stift ofzow streepjes op de bovenkant zetten van de zuiger waar de veren bij elkaar komen, en dan de zuiger van de onderkant van de cil een klein beetje in de cil duwen, (recht, dus hoe hij op je blok gaat) en dan kijken of de streepjes door een spoelpoort gaan... zo wel; omdraaien en nog eens controleren...
ma aug 25, 2008 2:49 pm |
Persoonlijk album
|
|
Donny
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 1:25 pm Berichten: 288 Woonplaats: Bladel
|
ok tnx ik doe vlakke kant naar uitlaatpoort, is een airsal zuiger met 1 zuigerveer op een power one cilinder moet ff zkr wete of ut goed is want ut is nie mijn scooter dus vandaar :)
_________________ -= Vatos Locos =-
|
ma aug 25, 2008 2:52 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
airsal? maakt die universele zuigers??
ma aug 25, 2008 2:55 pm |
Persoonlijk album
|
|
Donny
ApriliaForum Member
|
kweet nie kheb voor een maat en voor mij een airsal gepakt ( trouwes al me 5de), gwoon een 40.3 voor am6, en een 40.0 voor lc mina horizontaal.
|
ma aug 25, 2008 2:56 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
zijn ze (airsal en ori zuiger) hetzelfde qua lengte dan?? want dat is wel belangrijk
ma aug 25, 2008 3:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
Donny
ApriliaForum Member
|
euhm da weet ik nie hij heeft de orginele weggegooid, die ouwe was ook van een ander merk maar zon gast die hij kent heeft die borgveren er maar half in gedaan dus die zuiger lag in 3 stukke in de cilinder. Kheb um net startende gekrege maar kben ff uit de dodelijke smog van koolmonoxide gevlucht.
|
ma aug 25, 2008 4:11 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
ma aug 25, 2008 4:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS_LOVER
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 13, 2006 6:29 pm Berichten: 53 Woonplaats: Oudebosche
|
hallo, ben ik weer, wil graag een poortmap van een pata negra hebben (derbi blok), misschien dat iemand iets heeft liggen, of weet te vinden op het internet, of misschien wel de moeite wilt doen om die even te maken?
mvg, marijn
|
di aug 26, 2008 9:00 pm |
|
|
kevinrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 19, 2007 1:45 pm Berichten: 460 Woonplaats: hoogeveen/ermelo
|
heb wel de revolution voor je van am6. ik denk niet dat er super veel verschil zit tussen deze en de pata negra.
_________________ viewtopic.php?f=14&t=11802
|
di aug 26, 2008 10:30 pm |
|
|
RS_LOVER
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 13, 2006 6:29 pm Berichten: 53 Woonplaats: Oudebosche
|
bedankt voor de poortmap beste kerel maar toch zoek ik een poortmap van een pata negra, maar toch bedankt
|
wo aug 27, 2008 1:56 pm |
|
|
mean red rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 17, 2007 10:52 am Berichten: 660 Woonplaats: witharen
|
hey ik heb vanlaatst een pro race cilinder gekocht, ik heb hem ngo in doos liggen heb er een andere kop bij gekocht. maar nu vanwege in beslag name van mijn andere rs. moet ik mijn rs die eigenlijk een sprinter moest worden gebruiken voor weg verkeer. ik weet niet of het zo verstandig is om met een pro race te gaan rijden vanwege de slijtage ect. heeft iemand ervaring, is met 28mm en hpi;) denken jullie dat dit een beetje lang volhoudt of zal ik tog 80cc laagtoerig meoten nemen? mzzl
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
|
do sep 04, 2008 3:13 pm |
|
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
neem een kleinere carb, en andere ontsteking (origineel?), want ten eerste slurpt ie dan benzine, en iets waar je zowiesow rekening moet houden is dat je alle aandacht hebt
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
do sep 04, 2008 7:01 pm |
|
|
capri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 07, 2007 7:13 pm Berichten: 333 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nieuw-Beijerland
|
ik zoek voor een RV4 een andere cilinder, die een beetje sneller is dan de originele. Wat is de goedkoopste cilinderset?
Ik zie er ook verschillende op staan zonder cilinderkop zoals de 50cc metrakit en 60cc eurokit, maar die zijn zonder cilinderkop. Kan de originele daar soms op?
_________________ Aprilia RS50 onderdelen te koop
|
vr sep 05, 2008 3:02 pm |
|
|
mean red rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 17, 2007 10:52 am Berichten: 660 Woonplaats: witharen
|
hey ik heb vanlaatst een pro race cilinder gekocht, ik heb hem ngo in doos liggen heb er een andere kop bij gekocht. maar nu vanwege in beslag name van mijn andere rs. moet ik mijn rs die eigenlijk een sprinter moest worden gebruiken voor weg verkeer. ik weet niet of het zo verstandig is om met een pro race te gaan rijden vanwege de slijtage ect. heeft iemand ervaring, is met 28mm en hpi;) denken jullie dat dit een beetje lang volhoudt of zal ik tog 80cc laagtoerig meoten nemen? mzzl
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
|
ma sep 08, 2008 9:41 pm |
|
|
|