Auteur |
Bericht |
sombrero
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 21, 2008 8:42 pm Berichten: 27
|
hey ik ga binnekort mijn rs kopen en de dealer zei dat er een 80cc airsal onder ligt.
wat zijn de prestaties van deze cilinder en hoe hard kan ik hier mee gaan en is het wel een goed en betrouwbare cilinder???
_________________ 4takt krijg de tering ik rijd mengsmering
|
wo mei 21, 2008 8:56 pm |
|
|
mitch_rs50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 09, 2007 4:24 pm Berichten: 107
|
Citaat: kan iemand mij wat meer vertellen over deze cilinderkit?
50cc TNT cilinderkit compleet Aluminium cilinderkit
€ 89.95 ===============================================
|
wo mei 21, 2008 9:22 pm |
|
|
astadocil
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 04, 2007 7:02 pm Berichten: 916 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Rotterdam
|
ik zou er niet veel vasn verwachten, en zou hem alleen nemen als vervangen voor je std cilinder
_________________
|
wo mei 21, 2008 10:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 10, 2008 6:18 pm Berichten: 895 Woonplaats: Veenendaal
|
Bestaat er zoiets als een begrenste cilinder?
Prop is uit DNAx zijn uitlaat, zijn carb was al uitgevijld maar toch gaat hij niet hard (heeft geeneens een powerband, terwijl hij dat begrenst wel had )
Iemand zei dat zijn cilinder begrenst is (hij heeft een Gilardoni 1 erop), kan dit kloppen? Zoja, hoe ontgrens je dat?
_________________ Suzuki GS500e Bandit 600 '98
|
do mei 29, 2008 11:57 am |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
er is geen begrensde cilnder, er zijn gewoon langzame en snelle cilinders...
maar een powerband moet elke cilinder hebben.. heb je hem wel afgesteld na het ontgrensen?
_________________
|
do mei 29, 2008 11:58 am |
Persoonlijk album
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 10, 2008 6:18 pm Berichten: 895 Woonplaats: Veenendaal
|
We hebben veel sproeiers geprobeerd, bij allemaal komt hij zelden in de powerband. Bij sommige sproeiers komt hij na veel pruttelen en stotteren wel in de powerband, maar dat is echt maar een kans van 1 op 10 ofzo. Verder heeft hij geen gasnaald of luchtschroef, alleen een stationair
Het is er net zo een als hij hier te koop heeft:
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=10081
Originele Dell'orto 9mm. (Maar die van hem is dus ook al flink uitgevijlt)
_________________ Suzuki GS500e Bandit 600 '98
|
do mei 29, 2008 12:05 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
gooi er dan een 15mm op, loopt hij veel beter... als het even kan een 17.5 of een 19mm die kosten net zo veel.
_________________
|
do mei 29, 2008 12:09 pm |
Persoonlijk album
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 10, 2008 6:18 pm Berichten: 895 Woonplaats: Veenendaal
|
Dat wordt nog even speuren dan.. Heb verder geen idee wat voor carbs waar op passen enzovoort.. Denk niet dat je zomaar een willekeurige carb moet kopen
Op Opvoeren.nl staat bij Aprilia Classic wel een Dellorto 15/15 voor 31,75 die op het originele spruitstuk past, is dat wat? Staat ook een 16/16 voor 45,50. Als ik op Easyparts een carb moet zoeken wordt dat nog wat want daar kan je niet selecteren op brommer en aangezien ik dus geen idee heb of het allemaal zo past..
_________________ Suzuki GS500e Bandit 600 '98
|
do mei 29, 2008 12:19 pm |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
dat is dus een gila traag , rijd waarschijnlijk ook maar 65 ofzo ?
|
do mei 29, 2008 12:54 pm |
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 10, 2008 6:18 pm Berichten: 895 Woonplaats: Veenendaal
|
Met uitlaatbegrenzing reed hij 60-65 ja. Nu rijdt hij dat uiteindelijk ook maar nu blijft hij aan het eind van de versnelling hangen/pruttelen.
_________________ Suzuki GS500e Bandit 600 '98
|
do mei 29, 2008 12:58 pm |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
hmm wat is de oorzaak van een paar putjes in de cilinderkop ?
|
do mei 29, 2008 12:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
detonatie, te krappe squish, ontsteking te vroeg noemt t maar op. Of rotzooi in je blok/kapot lager
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
do mei 29, 2008 12:59 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
Recrush schreef: Met uitlaatbegrenzing reed hij 60-65 ja. Nu rijdt hij dat uiteindelijk ook maar nu blijft hij aan het eind van de versnelling hangen/pruttelen.
je hebt pb
_________________
|
do mei 29, 2008 1:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
MasterSword schreef: detonatie, te krappe squish, ontsteking te vroeg noemt t maar op. Of rotzooi in je blok/kapot lager
dan denk ik rotzooi van de voetpakking die afbrokkelde of de squis hat er 2 alluminium voetpakkingen tussen zitten met dan nog wat vloeibare pakking
maar heb nu alles schoongemaakt en en straks andere voetpakking ertussen ... kan ik er dan egwoon weer mee rijden met dei paar putjes >?
|
do mei 29, 2008 1:21 pm |
Persoonlijk album
|
|
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
kan best
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
do mei 29, 2008 1:39 pm |
|
|
|