Auteur |
Bericht |
noud
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 1:02 pm Berichten: 92 Woonplaats: megen
|
dus ik moet het op men radiater enzo aansluiten
kan iemand ff zeggen hoe ik dan precies te werk moet gaan.
mare komt men benzine dan niet bij men koelvloeistof want er komt benzine uit die gaten??
|
di nov 13, 2007 6:22 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
noud schreef: dus ik moet het op men radiater enzo aansluiten kan iemand ff zeggen hoe ik dan precies te werk moet gaan. mare komt men benzine dan niet bij men koelvloeistof want er komt benzine uit die gaten??
Je maakt me nu wel even aan het twijfelen of het geen overloop is .
ALS je uberhaupt carb verwarming aan wilt sluiten haal je dat bij je cil kop vandaan. Aangezien jij echter een phbg carb erop zet, heb je al een rubbere spruitstuk en hoef je dus niet bang te zijn voor een bevroren / koud inlaat traject en hoef je nix aan te sluiten..
_________________ Thom'z BeunBaas
|
di nov 13, 2007 6:33 pm |
|
|
noud
ApriliaForum Member
|
ik heb er een alu spruitstuk op zitten en daar zit al kvs op
ik weet ook niet of het precies dezelfde carb is ik weet wel dat het een 19 mm delorto is.
mare moet ik er nu gewoon een stukje rubber indoen?
of een slangetje van de ene naar de andere kant?
want anders gaat de kvs mengen met de benzine toch?
|
di nov 13, 2007 6:38 pm |
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
kvs op je spruitstuk??
zal wel
maarre lijken mij vaccumaansluitingen, want als er benzine uitkomt, en je zou er kvs op aansluiten dan rkijg je kvs bij benzine.
bij scootercarbs die ik heb gezien, is de verwarming een schroef met een soort van gloeidraad binnenin, en de vacuumaanslltuing 1 buisje aan de zijkant.
maar kvs op je spruitstuk en carb? zou toch moeten verwarmen en niet moeten koelen?
di nov 13, 2007 6:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
noud
ApriliaForum Member
|
tja er zit kvs op men spruitstuk maar op men carb dus niet maar nou heb ik niet zon slangetje(de mijne is te groot):(
morge ff halen dus.
maar moet ik nou gewoon een slangetje van de ene kant naar de andere kant of alle 2 dicht maken.
|
di nov 13, 2007 6:50 pm |
|
|
capri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 07, 2007 7:13 pm Berichten: 333 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nieuw-Beijerland
|
D-Cypher schreef: kvs op je spruitstuk?? maar kvs op je spruitstuk en carb? zou toch moeten verwarmen en niet moeten koelen?
daar is het ook voor
_________________ Aprilia RS50 onderdelen te koop
|
di nov 13, 2007 8:10 pm |
|
|
razor
ApriliaForum Member
|
Is er iemand die kan zien of die een echt PWK 28mm is?
hij is met powerjet..
Had wel eens gehoord dat iemand het kon zien of dat stukje tekst 'KEIHIN' op een recht stuk of golvend stuk stond, dat je het daaraan kon zien..
En dat er replica PWK's zijn dat weet ik, maar of die ook het woord Keihin dan erop mogen zetten..??
Of maakt keihin maar 1 model pwk, en niet 2 of meer dus..
Ik heb hem gevonden op een buitenlandse website en daar is die maar 58 euro
Het is sowieso goedkope site want de mikuni 24TM kost ook maar 114 euro daar..
|
wo nov 14, 2007 1:29 am |
|
|
Dion
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 20, 2007 12:03 am Berichten: 26 Woonplaats: zevenaar
|
kvs op je carb, helpt dat, of is dat gewoon voor fun, en zit dat ook ergens standaard op gemonteer , of is dat als je echt extreem gaat doen.
_________________ AF1 Sintesi '89... meer woorden heb je niet nodig.
|
vr nov 30, 2007 12:57 am |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
tuurlijk helpt dat dion, je motor komt sneller op temperatuur smorgens.
@razor, echte keihin pwk's staan altijd een serienummer op, heeft niets met de keihin letters te maken
|
vr nov 30, 2007 1:16 am |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
razor schreef: Is er iemand die kan zien of die een echt PWK 28mm is? hij is met powerjet.. Had wel eens gehoord dat iemand het kon zien of dat stukje tekst 'KEIHIN' op een recht stuk of golvend stuk stond, dat je het daaraan kon zien.. En dat er replica PWK's zijn dat weet ik, maar of die ook het woord Keihin dan erop mogen zetten..?? Of maakt keihin maar 1 model pwk, en niet 2 of meer dus.. Ik heb hem gevonden op een buitenlandse website en daar is die maar 58 euro Het is sowieso goedkope site want de mikuni 24TM kost ook maar 114 euro daar..
is een echte pwk, maar dat had ik op bf toch ookal gezegd?
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
vr nov 30, 2007 4:50 am |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
ehm, de echten hebben ook een serienummer aan de zijkant
zwarte stationairschroef kun je het ook aan zien, die op op de foto is ook 90% zeker een echte keihin
even ter bijlage, foto van een ori keihin;
|
vr nov 30, 2007 5:29 am |
|
|
Dion
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 20, 2007 12:03 am Berichten: 26 Woonplaats: zevenaar
|
jah dat weet ik wel, maar is dat niet heel veel aansluit werk, voor wat voor voor deel je eruit haalt...
_________________ AF1 Sintesi '89... meer woorden heb je niet nodig.
|
vr nov 30, 2007 3:45 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
|
nouja op een rv4 blok (zoals op jou af1) zijn voor zover ik weet, geen spruitstukken met verwarming leverbaar, en de voordeel?, een beetje!, ook al merk ik geen verschil met m'n oude brommer (welke geen spruitstukverwarming heeft)
dus ach, het is, als je het mij vraagt, niet de moeite waard om er carb verwarming op te zetten
|
vr nov 30, 2007 6:47 pm |
|
|
Derk RS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 01, 2007 6:02 pm Berichten: 44 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Moddergat
|
Ik heb hier een Amal/Arreche carb liggen alleen ik weet niet hoeveel mm deze is..
Op de zijkant staat 217 en daaronder 24, kan ik hieruit opmaken dat het een 24mm is?
Sorry voor de slechte kwaliteit foto's en alvast bedankt.
Bijlagen:
24mm Amal Arreche 1.jpg [ 338.56 KiB | 2031 keer bekeken ]
24mm Amal Arreche.jpg [ 240.58 KiB | 2031 keer bekeken ]
_________________ Hoi klootviool
|
za dec 01, 2007 1:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
Leviathan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 09, 2006 8:21 pm Berichten: 329 Woonplaats: Oudenbosch
|
Ik heb op m'n Rs een Dell''Orto 20.5 mm carb zitten staat Spaco op ook en handchocke maar er zit echt een vreemde sproeier in en ook een aparte vlotter, heb ook 21mm gehad maar die carb was totaal anders die had gewoon een witte vlotter erin zitten dat plastice ding deze heeft 2 zwarte en die sproeier is supergroot en ken je volgens mij met een steeksleutel nog wel los draaien maar wtf is dat voor een sproeier? 'k heb al 20 carbs gehad mar nog nooit zo'n raare gezien
zit trouwens ook enkel 1 aansluiting op voor benzineslang en op spruitstuk olie aansluiting en dat luchtfilter aansluit gat is ook echt klein net 2cm volgens mij
_________________ Niets
|
ma dec 03, 2007 2:49 am |
|
|
|