Auteur |
Bericht |
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
overigens is het wel makkelijk voor domme mensen , die niet weten dat die op reserve staat
|
do jan 04, 2007 5:09 pm |
|
|
ray_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 24, 2006 11:45 pm Berichten: 72 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: vld
|
zo te merken is het een heel gedoe maar ik ga mischien wel is een x proberen
_________________ mijn Ducati
Mijn EX Ktm RS
op een motor in het blauw ga maar gauw geen gezeur het enigste wat jij zal zien is die gekleurde spons op m'n 28mm carburateur
|
do jan 04, 2007 6:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
hendrikPV40
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 24, 2005 1:46 pm Berichten: 115 Woonplaats: Antwerpen
|
Hey
bij een OM tank kun je gwn de filter, incl vlotter van een rs125 erop zetten, ik weet wel niet juist weke bouwjaren uitwisselbaar zijn en van nm weet ik ook niet of het gaat
_________________ pluk de vespa én de AF1
|
vr jan 05, 2007 4:40 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
je kan ook gwoon in de zijkant 2 puntjes laten uitkomen met in de kring een lampje bij je dashboard, zit er genoeg benzine in dan sluit de stroomkring door de benzine. zodra je benzine onder het niveau van je draadjes komt gaat je lampje uit op je dashboard. heel simpel te maken maar je moet er wel de moeite voor nemen en het kunnen
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
wo feb 14, 2007 7:13 pm |
|
|
risart
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 2:44 pm Berichten: 148 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: heerle
|
rij je over een hobbelige weg gaat je lampje knippere
door al die brandstof die er tegenaan klotst
_________________ recht is iets kroms dat verbogen is...
|
do feb 15, 2007 11:39 am |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
dan weet je in ieder geval dat je tank bijna leeg is!!!
|
do feb 15, 2007 2:11 pm |
|
|
roel88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 11:00 pm Berichten: 198 Woonplaats: genemuiden
|
floRiS50 schreef: je kan ook gwoon in de zijkant 2 puntjes laten uitkomen met in de kring een lampje bij je dashboard, zit er genoeg benzine in dan sluit de stroomkring door de benzine. zodra je benzine onder het niveau van je draadjes komt gaat je lampje uit op je dashboard. heel simpel te maken maar je moet er wel de moeite voor nemen en het kunnen
Sins wanneer geleid benzine?
|
do feb 15, 2007 3:06 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
|
sinds ik dat d8 kan ook niet kloppen maar ik d8 in ieder geval van wel.
als het niet zo is zeg ut maar, dan ben ik ook weer wat wijzer
|
do feb 15, 2007 3:16 pm |
|
|
risart
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 2:44 pm Berichten: 148 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: heerle
|
de brandstof moet ook niet geleiden
anders zou het lampje altijd aan staan als je goed nadenkt
(ik weet het door de carnaval is niet iedereen erbij ...)
|
vr feb 16, 2007 7:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
naja in weze geleid benzine wel alleen niet zo goed als een metaal.
Je kan op die manier dus best een niveau meting maken alleen heb je ten eerst toch wel wat van elektronica nodig omdat de werking omgekeerd hoort te zijn en omdat de stroom door de bezine lang niet genoeg is om een lampje te laten branden. Verder moeten je meetpennen van een dusdanig materiaal zijn dat ze in ieder geval niet gaan oxideren anders klopt je meeting niet meer.
|
vr feb 16, 2007 8:19 pm |
Persoonlijk album
|
|
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
rs joost schreef: overigens is het wel makkelijk voor domme mensen , die niet weten dat die op reserve staat
Leuk bij zo'n nieuwste Yamaha DT, jonge op school stond laatst stil ik zeg zet dat ding op reserve... reserve? ik heb geen benzine kraan
Ik heb lampje op me dashbord als ik moet tanken,,, zucht!
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
vr feb 16, 2007 8:39 pm |
|
|
risart
ApriliaForum Member
|
whaha
die nieuwe dt ?
|
za feb 17, 2007 2:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
|
Citaat: anders zou het lampje altijd aan staan als je goed nadenkt
dat zou dan ook de bedoeling zijn, dat je lampje uitgaat zodra je benzine bijna op is. als je nou goed zou kunnen lezen Citaat: zit er genoeg benzine in dan sluit de stroomkring door de benzine
wat dus idd betekent dat je lampje altijd brand!(of je benzine moet er onder komen Citaat: zodra je benzine onder het niveau van je draadjes komt gaat je lampje uit op je dashboard
wat dus betekent dat je binnenkort moet tanken!!!
maarja deze discussie heeft dus weinig nut want zoals cebess het al zei dat benzine niet zo goed geleid dat je er zo'n simpel stroomkringetje mee kan maken.
|
za feb 17, 2007 9:40 pm |
|
|
|