Auteur |
Bericht |
keltow
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jun 17, 2010 4:19 pm Berichten: 72 Woonplaats: Maastricht (Li)
|
Re: RS AM6 Schakelt nietmeer Met FOTO!
Probleem opgelost Maar weer een nieuw probleem erbij Schijnt dat bromboer nu het ringetje ergens anders vandaan heeft gehaald uit het blok en bij onderdeel 7 ergens heeft gemonteerd word er knetter gek van morgen vroeg ff kijken
vr jul 09, 2010 2:12 am |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
wtf er is geen ring in het blok die daar past xd
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
vr jul 09, 2010 2:48 am |
|
|
keltow
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jun 17, 2010 4:19 pm Berichten: 72 Woonplaats: Maastricht (Li)
|
nja kweet het niet.. Ik vroeg hem wat hij eraan heeft veranderd waardoor die nu wel schakelde. Hij zei dat ie een ring van iets anders op iets anders heeft gedaan. Maar nu weer het blokje eronder gezet. Ding start geweldig en loopt mooi. Ik hem in zijn 2 zetten... BAM!!!! BOEM!!!! KRRRrrrr Terug naar zijn één dan maar en toen sloeg ie opeens af. Ik wil hem weer aanrennen.. Blokkerd het hele achterwiel Dus ik beetje met de versnellingen spelen gaat ie weer in zijn één. Ik zet hem weer aan en inspecteer alles van de buitenkant af. Ik hoor telkens een ratelend geluid Ik dat tandwieletje naar voren duwen... KRRRRrrrrrrr!!!!... en dan weer naar buiten wtf kan ik hem weer terug brengen he... en vandaag is WK en wou graag rond rijden met een hollandse vlag achterop en volgende week is er een vette meeting in aachen waar ik heen wil hahaha wat een gedoe
zo jul 11, 2010 2:26 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Ben je naar een brommerboer of een beunhaas gegaan? Het lijkt me dat een brommerboer er wel verstand van heeft en het dus kan oplossen toch?
Als dit als offtopic wordt opgevat, excuses dan hiervoor.
zo jul 11, 2010 2:38 pm |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
MartinW schreef: Ben je naar een brommerboer of een beunhaas gegaan? Het lijkt me dat een brommerboer er wel verstand van heeft en het dus kan oplossen toch?
Als dit als offtopic wordt opgevat, excuses dan hiervoor. Ik hoop níet voor je dat Jo Cabo je ''dealer'' is.... p.s. Je hebt PB!
Laatst bijgewerkt door RS 746 op zo jul 11, 2010 6:15 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo jul 11, 2010 3:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
aks ik jou was zou ik me geld terug haalen en je blok naar martijn opstuuren
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
zo jul 11, 2010 5:18 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
dat is eigelijk wel het beste idee tot nu toe
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
zo jul 11, 2010 5:32 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
|
zo jul 11, 2010 6:02 pm |
|
|
keltow
ApriliaForum Member
|
Hele blok naar de klote Heb hem zelf even uitelkaar gehaald en ben verdomst pissig Hier de foto's: Hier link naar meerdere foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=8HPDLQ7KIk lever morgen het blok gewoon in onderdelen in en dan vertel ik hem maar dat ik het volgende week werkend wil hebben. Dat die het maar uitzoekt. Zoals je op de foto ziet, zijn er een aantal tandjes foetsie, dat verklaard die harde knal toen ik hem in zijn 2 wou zetten.
ma jul 12, 2010 8:09 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
je hebt het nu al zelf uit elkaar gehaald dus heb je geen gerantie meer kut maar waar
|
ma jul 12, 2010 8:13 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Alsof die bromboer dit ziet?
Garantie maakt niks uit, volgens de wet moet de bromboer een degelijk product of dienst afleveren.
|
ma jul 12, 2010 8:21 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
ja en volgens de wet als je er zelf al aan hebt gezeeten hoeft hij er geen garantie op te geeven
|
ma jul 12, 2010 8:22 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Garantie valt daar niet onder, hetzelfde als je iets al uit de verpakking haalt en het werk niet. Dan behoort de dealer het te vervangen.
|
ma jul 12, 2010 8:26 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
ja als ik een radio koop en die gaat kapot , dus haal ik hem zelf maar uit elkaar om te kijken wat er kapot is en dan breng ik hem terug gaat niet werken
|
ma jul 12, 2010 8:28 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
|
Prima, ik heb het geprobeerd.
We horen wel van hem hoe het zit.
|
ma jul 12, 2010 8:30 pm |
|
|
|