Auteur |
Bericht |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
ontsteking zo laten staan
eurokit zouk niet kopen
gewoon voor de DR gaan en die eventueel laten tunen en anders je eigen cilinder laten afwerken
_________________
|
wo okt 10, 2007 8:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
Corné Snijders
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 02, 2007 9:16 pm Berichten: 67
|
oké dr 50
is ook nog slim om iets met je membraam te doen of die laten zitten ik heb eventueel wel honda membramen liggen past dat
groeten
|
wo okt 10, 2007 8:56 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
euh, gewoon carbon kleppen in je membraan steken of een vl6 kopen
maar ori membraan is goed genoeg eigenlijk :)
heb je nog een ori uitlaat? anders is het interessanter om een hmr2 of en gianelli te kopen ipv een cilinder
_________________
|
wo okt 10, 2007 8:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
Corné Snijders
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 02, 2007 9:16 pm Berichten: 67
|
r1 ligt eronder speciaal voor 50cc
|
wo okt 10, 2007 8:59 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
ah, super
_________________
|
wo okt 10, 2007 8:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
Corné Snijders
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 02, 2007 9:16 pm Berichten: 67
|
maar als ik dus een dr 50 leg met vl6 membraam yasuni r1 17.5 powerfilter
wat zou dan ongeveer mijn snelheid kunnen zijn
|
wo okt 10, 2007 9:02 pm |
|
|
Corné Snijders
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 02, 2007 9:16 pm Berichten: 67
|
50cc TNT cilinderkit compleet
Aluminium cilinderkit
wat ken je nou beter pakken een gietijzer of alluminium
alluminium toch?
|
wo okt 10, 2007 9:14 pm |
|
|
danlen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 14, 2005 6:01 pm Berichten: 645 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Staphorst
|
ja alu is sneller dan gietijzer.
die tnt kan nooit veel wezen , omdat die zonder kop maar 59,95 kost
eurokit zal ik ok niet voor gaan , slecht afgewerkt ,
doppler kost 189,00 incl kop , heb je de snelste 50cc onder de 200euro
_________________ Hola , Como Estas ?
|
wo okt 10, 2007 10:37 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Corné Snijders schreef: ik moet wel gewoon harder gaan met een 50cc valt er nog meer uit te halen bijv door powerfilter. maar zo'n cilinder van dr is opzich wel goed of wat is beter. ik heb zelf een cilinder gezien van eurokit op www.50cc.nl en die kostte 153 is je ontsteking aanpassing nodig hoe weet je nou dat ie goed staat d.m.v van timing light? wat denken jullie ik hoor het graag
als ik jou was zou ik die doppler er1 kiezen. is erg leuke cilinder
|
wo okt 10, 2007 10:55 pm |
|
|
Corné Snijders
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 02, 2007 9:16 pm Berichten: 67
|
en als ik hem laat tunen zou het natuurlijk nog beter zijn
tunen is dat je poortiming vervroegen of gewoon groter maken die vier gaten aan de onderkant van je cilinder en als je dat doet moeten ze dan toch allevier even groot zijn
weet iemand een cilinder tuner in de buurt van breda
groeten
|
do okt 11, 2007 3:30 pm |
|
|
RS_70_power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 19, 2004 1:03 pm Berichten: 431 Woonplaats: Wormerveer
|
Ik heb nooit problemen gehad met mijn eurokit 50cc , alleen met de politie , hij liep er best hard mee.
_________________ www.club-racing.nl
|
do okt 11, 2007 3:45 pm |
|
|
Corné Snijders
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 02, 2007 9:16 pm Berichten: 67
|
oké dat is ook goed dan
hoe hard reed jij met je setup
|
do okt 11, 2007 3:59 pm |
|
|
RS_70_power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 19, 2004 1:03 pm Berichten: 431 Woonplaats: Wormerveer
|
110 echte km ,met een Giannelli er onder
_________________ www.club-racing.nl
|
do okt 11, 2007 4:31 pm |
|
|
Corné Snijders
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 02, 2007 9:16 pm Berichten: 67
|
zou dat mee een r1 ook kunnen
dus jij had die doppler er1 niet getuned/getuned
Luchtfilter?
membraam?
carb grootte?
zit er bij die er 1 standaard al een hoge druk kop of niet?
|
do okt 11, 2007 4:34 pm |
|
|
RS_70_power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 19, 2004 1:03 pm Berichten: 431 Woonplaats: Wormerveer
|
ik had die Eurokit met een 16mm en een giannellie de rest gewoon orgi en carbon klepjes dat was het wel , ik had hem wel redelijk vertand , 13/43 (oud-model RS )
_________________ www.club-racing.nl
|
do okt 11, 2007 4:38 pm |
|
|
|