Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Re: Het grote banden topic (stel hier je vragen over banden)
gewoon eerst heel de tijd rustig rijden en niet te schuin gaan, zeker als het al beetje nat is enzo, maar zo'n probleem vind ik het nooit met nieuwe banden.
Geregistreerd: wo jan 02, 2008 8:19 pm Berichten: 1237 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Woudrichem
ik wil voor inde zomer een voorband van een motor halen ( pirelli deamon ) of ( michelin pilot power of pilot race ) om om mijn extra velg te gooie. mijn vraag is of deze banden een beetje lekker op de weg liggen en heeft iemand hier ervaring mee ?
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
ik rij met pirelli supercorsa dragon pro, bevalt prima, heb ook nog een supercorsa sc2 in de garage liggen, falco heeft daar mee gereden en had er ook geen problemen mee.
chunho schreef:
Ik ging dus even op youtube checken totdat ik iemand zag met een nieuwe suzuki gsxr op zijn bek zien gaan. ik las daarna wat comments en toen zag ik deze
Citaat:
new tires, its like being on ice.. a good lesson for all...
klopt het als je nieuwe banden hebt dat je voorzichtig mee moet rijden dat er een soort gladde laag erop zit ? dat je eraf moet rijden?
fabrieks-af olielaagje die de band vers moet houden. gebeurd met alle banden.
'k race met minibikes, op de banden die wij gebruiken zit ook altijd een laagje. opwarmrondje voor de race zelf is gelukkig genoeg om dat laagje te verwijderen
(en ja, heb ook wel 's flink hard op me smoel gelegen omdat ik dacht dat dat laagje onzin was )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum