HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr jan 31, 2025 11:54 pm

Antwoord op onderwerp  [ 3772 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 252  Volgende
 Het grote cilinder topic(stel hier je vragen over cilinders) 
Auteur Bericht
Shadowrider
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 7
Antwoord met een citaat
Bericht 
ok :^^: ik dacht de gila74 maar roze top lijkt me ook wel wat :D

maar als je de DR74rpm vergelijkt met de roze top zit er merkbaar verschil in ? :0o:

za mei 19, 2007 7:56 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
danlen
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 3
Antwoord met een citaat
Bericht 
Citaat:
maar als je de DR74rpm vergelijkt met de roze top zit er merkbaar verschil in ?

ja , dr74 is zelfde als de zwarte top , roze top is een stuk sneller

za mei 19, 2007 10:50 am
Profiel
Shadowrider
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
ok duz kwa optreken en top :^^: denk dat k die dan maar eens ga aanschaffen

za mei 19, 2007 10:51 am
RS_Patrick
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Roze Top is veel agresiever als een Zwarte Top, reageert echt heel anders, bij 9000 toeren voelt het echt net alsof er een rakket motor afgaat onder je als je een beetje redelijke setup hebt.

Ik zou je een Giannelli uitlaat, 19 of 21mm carb, Top CDI, NGK B10EGV bougie, en een Top koppelings setje aan bevelen met 14/47 vertanding en natuurlijk een leuk krukasje zo als een Doppler ER1, dan houd je Bescherm engeltje het in ieder geval niet meer bij.

Doe dus alsjeblieft normaal met deze setup voor al in het dorp of op wegen met zijstraten die je niet goed kan inzien, helemaal als die wegen voorang hebben.
Het is een leuke setup voor buiten de bebouwde kom maar je moet echt rekening houden met andere weg gebruikers, zij houden namelijk meestal geen rekening met jou en zien motorijders, dus ook RSjes nog al gouw over het hoofd, ik heb dit all een paar keer aan den lijven ondervonden gelukig met een lage snelheid want anders was ik zeker allang dood geweest.
Je bent nog maar 16 en meestal heb je dan de instelling van het gebeurt mij toch niet en laat ze maar lekker lullen, maar als je eenmaal een vlinke klapper maakt dan denk je daar heel anders over, of je denkt misschien helemaal nooit meer als het echt goed mis ging.

za mei 19, 2007 2:24 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
bryan90
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 50 snel
welke van deze 2 is beter?
http://www.50cc.nl/plaatje2.asp?Img=17369.jpg
http://www.50cc.nl/plaatje2.asp?Img=9646.jpg

en weten jullie ook wat over de prestaties en kwaliteit van deze cilinders?
greetz... ;)

za mei 19, 2007 4:42 pm
Profiel
Shadowrider
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
RS_Patrick schreef:
Roze Top is veel agresiever als een Zwarte Top, reageert echt heel anders, bij 9000 toeren voelt het echt net alsof er een rakket motor afgaat onder je als je een beetje redelijke setup hebt.

Ik zou je een Giannelli uitlaat, 19 of 21mm carb, Top CDI, NGK B10EGV bougie, en een Top koppelings setje aan bevelen met 14/47 vertanding en natuurlijk een leuk krukasje zo als een Doppler ER1, dan houd je Bescherm engeltje het in ieder geval niet meer bij.

Doe dus alsjeblieft normaal met deze setup voor al in het dorp of op wegen met zijstraten die je niet goed kan inzien, helemaal als die wegen voorang hebben.
Het is een leuke setup voor buiten de bebouwde kom maar je moet echt rekening houden met andere weg gebruikers, zij houden namelijk meestal geen rekening met jou en zien motorijders, dus ook RSjes nog al gouw over het hoofd, ik heb dit all een paar keer aan den lijven ondervonden gelukig met een lage snelheid want anders was ik zeker allang dood geweest.
Je bent nog maar 16 en meestal heb je dan de instelling van het gebeurt mij toch niet en laat ze maar lekker lullen, maar als je eenmaal een vlinke klapper maakt dan denk je daar heel anders over, of je denkt misschien helemaal nooit meer als het echt goed mis ging.

Bedankt voor info en in het dorp enz doe ik altijd kalm aan maar op achterwegetjes ga ik los maar ik denk niet dat me niets zou gebeuren ben al ene paar x bijna gegaan en weet hoe kut dat is :X: maar erg bedankt voor de info ik heb trouwens een Gianeli uitlaat 21 mm carb en Rito asje dus komt goed en ik was gewens dr74 21mm en gia duz ben benieuwt hoe het gaat worden :^^:

za mei 19, 2007 4:46 pm
RS_Patrick
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Koppeling heb je zekker nodig of op ze minst koperen rinngetjeds tussen het koppelings huis en de veertjes leggen, zelfde binnen en buiten diameter dus als de veertjes want ze moeten om die pennen heen anders werkt het niet.
ik gebruik hiervoor altijd koperen afdicht rinngentjes die ze bvb gebruiken bij olie aftap pluggen en voor remleidingen enzo.

zo mei 20, 2007 12:52 am
Shadowrider
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
ja andere veertjes is trog ook goed maar denk dat ik al me platen vervang maar is die CDI nodig dan of kan hetw el met de orgi :Y:

zo mei 20, 2007 10:24 am
barry
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
he, jou dr was wel getuned he, dus het verschil is wel een stuk kleiner met de roze dan met een std zwarte top.

zo mei 20, 2007 11:38 am
Profiel
Shadowrider
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
dat getunede boeit haast niets :Y: heb ook met normale zwarte top gereden :Y: echt geen verschil mieschien een heel klein beetje :OO:

zo mei 20, 2007 11:50 am
Schumon
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Antwoord met een citaat
Bericht 
Eey ik wil een snelle 50cc cilinder gaan kopen waar mijn 19mm Dell'Orto dan bij past. Ik zit te twijfelen tussen deze Hebo: http://www.scootparts.nl/cgi-bin/cat.cg ... 10&TAAL=NL of deze Metrakit: http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... M%26df%3D1 Weet iemand ook welke cilinder het beste is?

zo mei 20, 2007 1:48 pm
Profiel
rs joost
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
hebo is sneller

zo mei 20, 2007 1:51 pm
Profiel
Dr.2Takt
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 2
Antwoord met een citaat
Bericht 
:^^:
ja hebo is de betere .. maar als je nou moest kiezen tussen de 50cc manston R of de mk prorace 50 zou ik voor de pro race gaan.. :^^: maar dat is niet het geval.. :^^:

zo mei 20, 2007 2:06 pm
Schumon
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Antwoord met een citaat
Bericht 
Nee mk prorace lijkt me tog een beetje te race-achtig voor op straat :^^: En is ook weer een stukkie duurder :P

zo mei 20, 2007 3:45 pm
Profiel
Racekees
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 16
Antwoord met een citaat
Bericht 
DE snelste RV4 cilinder zoek ik, welke is dat? :!:

polini
malossi sport
metrakit

ik kom er niet uit :{}:

(nu zullen jullie wel denken, heeft ries weer een af1? nou; jammergenoeg niet.. de cilinder ga ik op een puchblokje bakken :D )

ma mei 21, 2007 1:00 am
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3772 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 252  Volgende