Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
eerlijk ze zijn heel vet maar ik ga nooit wat bestellen in het buiteland denk ik
belgie mischien maar weet niet vertrouw niet zo meestal
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
Geregistreerd: za aug 06, 2005 12:12 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Zaandam
nou dat is onzin!!! wij halen bijna alles uit het buitenland en dat gaat altijd goed.
ik heb 1x bij VF-racing(belgië besteld (met mij nog iemand uit zaandam) en niets anders dan gezeik!
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
ja kijk
het kan goed gaan en verkeerd dat blijf je altijd houden maar toch
omdat ik zo dicht bij belgie woon ben ik er meestal zo even bij dat bedrijf geweest
maar ik bestel tochal bijna nooit iets via internet dusja
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum