Auteur |
Bericht |
aprilia melandri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 10:51 am Berichten: 57 Woonplaats: terneuzen
|
cilinderkop op cilinder past dit???
hallo, ik wil op internet deze cilinder kopen met van een andere advertentie een cilinderkop het is volgens de text allebei voor am6 maar ik zelf vraag me toch af of dit inderdaad voor elkaar is bedoeld. kunnen jullie mij vertelen of ik deze cilinderkop in combinatie met deze cilinder kan gebruiken??
alvast bedankt en groetjes
Laatst bijgewerkt door aprilia melandri op di feb 24, 2009 11:59 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
di feb 24, 2009 11:49 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
Re: cilinderkop op cilinder past dit???
cilinderkop van een standaard gilardoni volgens mij
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
di feb 24, 2009 11:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia melandri
ApriliaForum Member
|
maak je overigens geen zorgen over het feit dat ik 2 keer een pakking heb in de cilinder en in de cilinderkop want ik ga de cilinder afvlakken dus die pakking gaat eruit vandaar de andere cilinderkop
|
wo feb 25, 2009 12:01 am |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
cilinder afvlakken? ga je er een lagere zuiger of kortere drijfstang in doen dan?
wo feb 25, 2009 12:03 am |
Persoonlijk album
|
|
aprilia melandri
ApriliaForum Member
|
geen van beiden haha ik heb is zitten rekenen en rekening gehouden met uizettingscoefficient enz enz en tot de conclusie gekomen dat er tussen me zuiger en zuigerkop 1,8mm zit en die pakking diepte is 1.4mm dus vlak hem 1,4 af en hoof hem vanonder weer op met 0,6mm zo hou je een compressie kamer over van 1mm en me spoelpoorten worden 0,6mm opgehoogd wat meer verbranding opleverd ik ben gek da weet ik maar je moet alles een keer geprobeerd hebben en mis werkt het nie maar probeer het gewoon mis loopt ie gelijk vast of hij loopt 120 gewoon proberen is mijn motto!!
|
wo feb 25, 2009 12:13 am |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
goed bezug
wo feb 25, 2009 12:14 am |
Persoonlijk album
|
|
aprilia melandri
ApriliaForum Member
|
haha dankje maar die kop past volgens jou wel op die cilinder dan ? k denk van wel maar wil het ff zeker weten omdak nu een andere kop heb met deze cilinder
|
wo feb 25, 2009 12:26 am |
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
gaat hem niet worden met 2 keer pakking op elkaar. je moet voor die cilinder een kop hebben zonder pakking. je kan niet aan beide kanten pakking hebben.
|
wo feb 25, 2009 12:44 am |
|
|
Donny
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 1:25 pm Berichten: 288 Woonplaats: Bladel
|
aprilia melandri schreef: maak je overigens geen zorgen over het feit dat ik 2 keer een pakking heb in de cilinder en in de cilinderkop want ik ga de cilinder afvlakken dus die pakking gaat eruit vandaar de andere cilinderkop achja lezen is ook een vak
_________________ -= Vatos Locos =-
|
wo feb 25, 2009 1:39 am |
|
|
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
als je hem gaat afvlakken kan het wel het is bijden am456, en ik weet niet wat je er voor betaal (gaat mij wss ook geen hol aan), maar bij jdm kost hij maar 32,50 http://josdijkman.nl/shop/index.php?act ... uctId=4127
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
wo feb 25, 2009 9:46 am |
Persoonlijk album
|
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
rain man schreef: gaat hem niet worden met 2 keer pakking op elkaar. je moet voor die cilinder een kop hebben zonder pakking. je kan niet aan beide kanten pakking hebben. Maak jij nou maar eerst je basisschool af... EDIT: oh, donny was me voor
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
wo feb 25, 2009 11:36 pm |
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
MasterTommy NL schreef: rain man schreef: gaat hem niet worden met 2 keer pakking op elkaar. je moet voor die cilinder een kop hebben zonder pakking. je kan niet aan beide kanten pakking hebben. Maak jij nou maar eerst je basisschool af... EDIT: oh, donny was me voor ja wat ik bedoel is dat dus lekker omslachtig is. je kan namelijk de cilinder gaan ophogen als je hem bovenaan afvlakt. en dan heb je nog behoorlijk werk wil je een fatsoenlijke ophoog plaat maken. en owja je kunt beter je grote mond houden, want er mag niet offtopic worden gegaan. of kan je dat soms niet lezen?
|
do feb 26, 2009 1:28 am |
|
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
rain man schreef: MasterTommy NL schreef: rain man schreef: gaat hem niet worden met 2 keer pakking op elkaar. je moet voor die cilinder een kop hebben zonder pakking. je kan niet aan beide kanten pakking hebben. Maak jij nou maar eerst je basisschool af... EDIT: oh, donny was me voor ja wat ik bedoel is dat dus lekker omslachtig is. je kan namelijk de cilinder gaan ophogen als je hem bovenaan afvlakt. en dan heb je nog behoorlijk werk wil je een fatsoenlijke ophoog plaat maken. en owja je kunt beter je grote mond houden, want er mag niet offtopic worden gegaan. of kan je dat soms niet lezen? waar lees ik dat dan? en monteer jij maar een keertje 2 pakkingen tussen een vloeistofdichte verbinding, wedden dat het niet lekt?
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
do feb 26, 2009 8:12 pm |
|
|
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
hij hallt aan de bovenkant een stuk van de cilinder af, dus die pakking vervalt, alleen de pakking van de kop wrdt hebruikt
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
do feb 26, 2009 8:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
|