Ik heb de maten nodig van een grondplaat rs50! Help me!
Goeiendag allemaal,
Ik heb dus de maten nodig van een grondplaat van een rs50 en daarmee bedoel ik dus de afstand van hart tot hart van de bevstigingspunten op het carter en de diameter van het gat waar de krukas door heen steekt van de ontsteking .
Weet of kan even iemand dit opmeten voor mij zoja ben ik u eeuwig dankbaar en u kunt natuurlijk ook als je bv een binnenrotor gemonteerd hebt even naar de oude ontsteking kijken voor de maten.Alvast heel erg bedankt voor uw reacties!!!!
ik heb een grondplaat nodig van een rs voor op mijn honda 2takt 125c want de standaart ontsteking trekt het niet meer na een een andere cilinder te gemonteerd hebben samen met bij behorende uitlaat dus ga ik een binnenrotor erop gooien maar helaas hebben ze die niet pasklaar voor mijn type blok en nou zag ik toevallig dat een grondplaat van een rs en waarop je dus de onsteking bevestigt die drie tappen in de grondplaat voor de ontsteking op te bevestigen dus niet om op het carter te bevestigen maar de ontstekings bevestigings punten die komen dus volgens mij overeen met de bevestingings punten op mijn carter dus dacht ik dan boor ik die tappen door zodat ik die grondplaat op me carter kan zetten en daar dus weer de binnenrotor op bevestigen! dus ik heb de maten van de bevestigingspunten nodig waarop de ontsteking zit gemonteerd van hart naar hart en de diameter van het gat waar de krukas door heen steekt van de grondplaat en dus niet de diameter van het gat van de ontsteking.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum