|
primaire am5 as draait ni
Auteur |
Bericht |
Broezz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am Berichten: 587 Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
|
Dan zit er volgens mij iets toch niet goed hoor, met een beetje logisch verstand denk ik dat een krukas die 150 km gedraaid heeft beter moet draaien dan 1 met 20.000
|
zo nov 26, 2006 11:15 pm |
|
|
Leentje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 25, 2006 7:52 pm Berichten: 87 Woonplaats: Vilvoorde (België)
|
wat blijkt nu;
de primaire bak as draait niet en ook de koppelingshevel op het blok wilde er niet uit (die heb ik er zachtjes met een hamerTJE uitgetikt), maar de primaire as wil nog steeds niet en de secundaire wel :s
ze draait heeeeeel erg abnormaal stroef, dus ze zit niet muurvast ofzo
ik vind dit erg rot en vraag me af hoe dit kan, iemand een idee
_________________ Mijn project rs OM http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... sc&start=0 MO sr tcejorp nijM
|
zo dec 03, 2006 7:50 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
kon je de koppelingshevel wel draaien? anders zou het kunnen dat die as er niet helemaal recht in zat en er daardoor het naaldlager bij dat koppelingsheveltje gemolt is waardoor hij niet meer lekker draait en waardoor die hevel er dus vast in zat!
ik heb dat namelijk een keertje gehad..... en zown naaldlager verwisselen is geen pretje, stomme dinge!
als ik jou was zou ik iig het blok splijten om te kijken wat er nou mis is met die as want nieuwe lagers of niet,,, die moet gewoon goed draaien, krukas zou wat zwaar kunnen gaan maar moet vrij snel over zijn anders is daar ook iets mis.... zeker binnen 150km hoor...
bij mezelf had ik nog geen km gereden en toen draaide de as "normaal" en hij ging wat stroever na montage...
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
zo dec 03, 2006 8:05 pm |
|
|
Leentje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 25, 2006 7:52 pm Berichten: 87 Woonplaats: Vilvoorde (België)
|
hey, thx
heb ik ook al zitten denken
maar ik kan er niet tegen dat ik dingen koop die zogezegd goed zijn en nu ineens dit ...
ik ga het er vanavond met de verkoper over hebben
_________________ Mijn project rs OM http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... sc&start=0 MO sr tcejorp nijM
|
zo dec 03, 2006 8:07 pm |
|
|
|