|
Het grote (Binnen)Rotor/Onstekingen Topic
Auteur |
Bericht |
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
Re: Het grote (Binnen)Rotor/Onstekingen Topic
Tja Keiji, zo werkt politiek
za jul 07, 2012 1:58 pm |
|
|
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
TZRBart schreef: JB1 schreef: Mathias RS 50 schreef: Dat kan ik niet meteen doen, dan verwijder ik bewijs Wat is er zo moeilijk aan een screenshot maken :') Net of je een screenshot niet kan fotoshoppen? Nee, dat is onmogelijk.
za jul 07, 2012 2:07 pm |
|
|
RS Nera
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 16, 2007 1:54 pm Berichten: 1558 Woonplaats: Zandbergen
|
Mijn polini rotor met vliegwiel staat op 1.4mm voorontsteking, motortje draait prima, ik krijg ook prima voltage aan de batterij terwijl de motor draait...en nu komt het; De startmotor draait zoals ie hoort en drijft ook het vliegwiel aan, maar tkreng wil niet elektrisch starten, wat moet ik nu nog gaan nakijken?
aanduwen lukt binnen de paar meter.
_________________ RS Nera Project GSX 750 project Mito mini project Kawasaki GPX 600 R BMW F800R
|
vr apr 25, 2014 11:30 am |
|
|
NakedRS50
ApriliaForum Member
|
RS Nera schreef: Mijn polini rotor met vliegwiel staat op 1.4mm voorontsteking, motortje draait prima, ik krijg ook prima voltage aan de batterij terwijl de motor draait...en nu komt het; De startmotor draait zoals ie hoort en drijft ook het vliegwiel aan, maar tkreng wil niet elektrisch starten, wat moet ik nu nog gaan nakijken?
aanduwen lukt binnen de paar meter. 2 takt blijf over het algemeen kut met elektrisch te starten , nieuwe bougie wil wel eens helpen en kijk of je choke goed werkt.
zo apr 27, 2014 1:20 pm |
|
|
Tommy
ApriliaForum Member
|
Beste medeleven
Ben nieuw hier Thomas is dr naam Heb een aprilia sr50 morini blok Nu zit ik met het probleem dat mijn vliegwiel kapot is. Zijn er hier soms mensen die weten waar ik dat kan vinden?
Dank bij voorbaat.
|
za aug 03, 2019 11:17 am |
|
|
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
|
Dit topic gaat specifiek over race ontstekingen. Easyparts heeft m sowieso nieuw. Mogelijk heeft www.josdijkman.nl ook wel wat liggen.
di aug 06, 2019 2:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
|