Hallo Mensen,
Ik post hier even op naam van mijn broertje, maar ik heb problemen met de SR (1999) van mijn vriendin.
Sinds een paar dagen is het een drama om er mee om te gaan.
Het duurt sowieso iedere keer als je het probeert, koud of warm, ruim 10 minuten voordat hij start (met kickstart, elektrische start is niet aangesloten) als hij start loopt hij stationair goed, maar na een minuut of twee loopt hij ineens op in toeren. enige optie is dan om de choke terug te zetten.
Maar als je dan de choke beweegt zakt hij terug en slaat hij af met een plof en rook uit de kop (terugslag). om hem te laten lopen moet je met de choke wiebelen
een paar minuten verder blijft hij weer mooi lopen en lijkt er niks aan de hand.
maaaar, als je dan wilt gaan rijden slaat hij bij de minste of gerinste gashendel-beweging af en begint het hele verhaal weer opnieuw.
Iemand ideeën?
heb zelf al het een en ander nagekeken en tips gekregen een import-neef die bij een bromfietshandel werkt, maar ik zou graag jullie frisse kijk willen weten.
reageren mag ook op
aalde762@planet.nl, want zoals ik in het begin al zei is dit mijn broertjes account en kan ik dus niet meteen zien als er reactie is....
Alvast bedankt!
groeten,
Ron