ik heb onlangs mijn tzr moeten afvoeren omdat hij te hard ging op de rollenbank en mijn kentekenbwijs heb in moeten leveren.
Nu ik weer me 70cc DR erop wou gooien zag ik dat ik een warmloper had gehad en dat me zuiger een beetje gaar was, zuiger veer die niet meer los wou van wegen slijtage etc.
Ik heb nu ook een gianelli pijp eronder hangen en mijn tzr trek super lekker maar in zijn 5 en in zijn 6 heeft hij niet meer het vermogen wat hij altijd had (toen nog met std ongrenst pijpje). Hij trekt niet meer lekker naar 11.000 toeren in zijn 6, het toerental zakt langzaam in.
Is dit de zuiger die dit probleem veroorzaakt? Zoja, waar kan ik zo een ASSO zuiger krijgen aangezien ik die niet zo gauw kan vinden op internet.
Oke. Alleen het vreemde is dat ik toen ik al een warmloper had gehad hij gewoon nog goed reed, alleen ik zag wel dat mijn zuigerveer klemde dus dat zal wel dan voor het compressie verlies zorgen.(kan ik nog wel fixen denk scheelt me 50 euro voor een zuiger)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum