Apriliaforum.nl
https://apriliaforum.nl/

maar tot 7000 toeren in neutraal
https://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=6516
Pagina 1 van 1

Auteur:  djpim [ vr mei 25, 2007 2:15 pm ]
Berichttitel:  maar tot 7000 toeren in neutraal

ik heb sinds een maand een rs 50. aan het begin liep hij goed maar nu slaat hij af als hij in zijn neutraal staat. heb al geprobeerd dit te verhelpen met de neutraal gasschroef en door gaskabel strakker te zetten en de benzineleiding nagekeken maar er zijn geen verbeteringen. als ik gas geef in zijn neutraal en in z'n 1 gaat hij niet boven de 7000 toeren en begint hij vanaf zo'n 6000 toeren flink te roken. de rook is wit en dik. vanaf zijn 2 heeft hij nergens problemen meer mee. alle onderdelen zijn standaard, alleen de prop is uit de uitlaat. wie kan mij helpen??

Auteur:  Lucas [ vr mei 25, 2007 3:06 pm ]
Berichttitel: 

afstelling

Auteur:  djpim [ vr mei 25, 2007 4:09 pm ]
Berichttitel: 

afstelling van wat?

Auteur:  danlen [ za mei 26, 2007 12:09 am ]
Berichttitel: 

Citaat:
begint hij vanaf zo'n 6000 toeren flink te roken. de rook is wit en dik.


dan lekt ie koelvloeistof :^^:

Auteur:  djpim [ zo mei 27, 2007 10:19 am ]
Berichttitel: 

ik hoorde van iemand dat de uitlaatpoortjes verstopt konden zitten :00/: zou dit kunnen kloppen?

Auteur:  roel88 [ zo mei 27, 2007 10:54 am ]
Berichttitel: 

Neuh, dat denk ik niet. Wat danlen al zegt; als je witte dikke rook hebt lekt hij koelvloeistof. Waarschijnlijk is je kop of voetpakking lek.

Auteur:  djpim [ ma mei 28, 2007 11:54 am ]
Berichttitel: 

heb gister de cilinder en de uitlaat eraf gehaald. die zaten in iedergeval niet verstopt :^^: er zat nog wel meer dan genoeg koelvloeistof in. maar ga er is naar kijken. wat me wel opviel is dat hij olie lekt bij de uitlaatpoort. :00/:
bedankt voor de tips!!

Auteur:  danlen [ ma mei 28, 2007 12:08 pm ]
Berichttitel: 

olie lekken bij uitlaat poort hebben de meeste wel ( een beetje )

maar je zei witte rook dat is koelvloeistof en blauwe rook is blokolie , dan heb je je keerring bij de krukas lek.

als je je cilinder er weer op doet doe er dan ff nieuwe pakking tussen , dan zal die witte rook wel weg zijn :^^:

Auteur:  AllStar1 [ za aug 25, 2007 6:41 pm ]
Berichttitel: 

hoe moet je de krukaskeerring dan vernieuwen?

Auteur:  Cypher [ za aug 25, 2007 7:46 pm ]
Berichttitel: 

ik had ook erg veel last van witte rook, bij mij was de oliekeerring in de carter lek..

Auteur:  AllStar1 [ za aug 25, 2007 7:48 pm ]
Berichttitel: 

kheb erge last van blauwe rook, dus lijkt me dat me krukaskeerring naar de haaie is.. maar hoe moet k deze vervangen?

Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/