Geregistreerd: do mei 25, 2006 12:08 pm Berichten: 89 Woonplaats: goes
Powerfilter erop en andere sproeier 84/94 nu doet niet meer?
Mijn brommer heeft orginele uitlaat met prop en orginele carbarateur sproeier is 84. Hij reed toen gewoon 70/75. Nu heb ik een power filter bij motoport gekocht van T-star ofzo. Die heb ik erop gezet en ze zeiden dat ik er sproeier 94 in moest doen. Dat heb ik gedaan en toen reed hij 1 dag goed. Daarna ging hij vanaf 3.000 toeren tot 9.000 toeren in versnelling 1 heel traag net alsof hij bijna niet verder kon. En in zijn 2 het zelfde in zijn 3e was het beter. Toen nam ik iemand mee achterop want zijn brommer was kapot. Toen reed hij niet harder dan 30 km. En later viel hij uit en daarna starte ik hem weer en reed nog steeds 30km harder kon hij niet. En toen ik dus maar 30km per uur reed. Deed ik de benzine kraan op off zette en duurde het even en ging hij weer helemaal normaal en goed rijden. Daarna kreeg hij geen benzine en dus liep de toeren terug zette ik de benzinekraan weer op on en dus reed hij weer goed en na tijdje weer niet toen weer op off en deed weer goed. Blijkbaar kreeg hij dus teveel benzine. Mijn brommer rookte heel erg veel trouwens onder het rijden.
Dus ik dacht dan zet ik mijn 84mm sproeier er weer terug in en toen starte ik mijn brommer en hij reed maar 4.000 toeren en ging niet harder. Toen reed ik maar 10 km per uur ofzo. En nog steeds ook hardstikke veel roken. Wie weet wat ik moet doen...
Geregistreerd: zo jan 07, 2007 7:13 pm Berichten: 333 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nieuw-Beijerland
sproeier 84 voor een originele carburateur en uitlaat lijkt me nog vrij groot. Kijk anders even je bougie na wat voor kleur ie is, en probeer is een kleinere sproeier.
Toch gek dat ie daarvoor wel goed liep op die sproeier en nu niet
beter koop je dan gelijk een goede schuimfilter van twinair o.i.d
maar zoiezo beter geen powerfilter op een std setup, verziek je meer mee dan dat je erop wint
_________________ Het leven is hard, maar ik ga harder!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum