eerst koffiebruin en nu een zwarte bougie?
Zo, degenen die mij van het elektroforum al kennen, die kennen het probleem al maar:
Mijn MH RX ging eerst 88 en 12k toen ging ik reviseren.
Het blok ligt nu voor de laatste reparatie bij de lasboer, maar ik heb er al mee gereden. Hij is bijna hetzelfde als eerst
In 1 kan ik niet wegrijden zonder choke en ik heb mijn luchtfilter praktisch volledig dichtgertaped, maar hij komt wel op 10k.
In 2 nog maar tot 9.5 en van 3-6 maar tot 8 de top ligt nu op 70.
Mijn bougie is zwart, dan denk ik te weinig lucht. Het gekke is hoe kan ik nou te weinig lucht hebben als ik niet kan wegrijden zonder choke.
ff de setup: 50cc Doppler, 17,5 dellorto, fasmen duo uitlaat (mijn soort van begrenzer), een NGK B8 bougie (was eerst B9) en een nieuwe zuiger.
moet mijn zuiger eerst ingereden worden waardoor de top hoger ligt? zo ja, neemt dan ook het toerental vanzelf toe en wordt de bougie dan koffiebruin?
HELP