HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu ma dec 23, 2024 11:27 am

Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
 Reserve en stopt 
Auteur Bericht
Neles
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 12
Antwoord met een citaat
Bericht Reserve en stopt
Nadat ik mijn brommer laatst op reserve had gezet liep hij gewoon door maar na een paar km stopte hij erineens mee! en viel gewoon uit alsof hij geen benzine meer kreeg, dus ik in me tank kijke zat nog genoeg in om op te rijden! stond goed op ze reserve dus ik shoke doet het even valt daarna weer uit, aanrenne doet het valt weer uit proberen proberen en tijdje gew8 toen zomaar in eens kwam er weer leven in alsof hij juist benzine kreeg of dat hij niet meer verzopen was! en vandaag had ik weer hetzelfde reed stuk deed het ineens stopte hij ermee en deed het heel ff en viel weer uit tijdje gewacht ging weer aan en toen nog 1km naar huis lopen en toen ik thuis was deed hij het weer :}): alsof me benzine nog door me carb en me slangetje moet zakken! geen verstoppingen in me filter bij tank, en als ik hem gewoon op open heb staan doet hij het prima! oplossing? meteen tanken nadat hij op ze reserve moet, miss carb schoonmaken maarja doet het bij gewoon open goed. tips?

std carb 14/9

do feb 15, 2007 11:17 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
harwin Af1-Am6
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Antwoord met een citaat
Bericht 
is je brandstof slang niet te lang? dat hij hoger komt dan het brandstof niveua in de tank zegmaar.

vr feb 16, 2007 10:45 am
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ]