Geregistreerd: ma aug 29, 2005 3:06 pm Berichten: 29 Woonplaats: Putten
hoe onderin afstellen zonder luchtschroef
Ik heb gezocht maar kon er niks over vinden...
voor een am6 blok met alles standaard en standaard carburateur. hij heeft iets een dipje onderin, namelijk met wegrijden dat hapertie gewoon ff en moet je volgas houden anders valtie weg. normaal weet ik dit wel te stellen met me luchtschroef, maar die zit daar dus niet op die standaard carburateur.
alstie stationair loopt ff en je geeft volgas zittie gewoon ff te stotteren voordattie in de toeren loopt.
Heeft mijne ook, het kan ook aan je sproeier liggen maar als ik ff 5/10 min rij en trek hem volgas dan trekt hij bijna in 1x door de stoterring heen...
Ik zou niet weten waar het aanlicht....
mischien kleinerre sproeier erin ?
Heeft mijne ook, het kan ook aan je sproeier liggen maar als ik ff 5/10 min rij en trek hem volgas dan trekt hij bijna in 1x door de stoterring heen... Ik zou niet weten waar het aanlicht.... mischien kleinerre sproeier erin ?
probeer eens een maatje grotere sproeier
@ topicstarter stationairschroef al wat verder opgezet?
Laatst bijgewerkt door Rs-Leek op za dec 23, 2006 3:10 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
Rs-Leek schreef:
Nightmare5 schreef:
Heeft mijne ook, het kan ook aan je sproeier liggen maar als ik ff 5/10 min rij en trek hem volgas dan trekt hij bijna in 1x door de stoterring heen... Ik zou niet weten waar het aanlicht.... mischien kleinerre sproeier erin ?
probeer eens een maatje grotere bougie @ topicstarter stationairschroef al wat verder opgezet?
alles oke verder ?
is dit probleem bij koude als zowel warme motor ? 2takt stottert altijd als ze koud zijn de schatjes.......
probeer eens een maatje grotere bougie @ topicstarter stationairschroef al wat verder opgezet?
alles oke verder ?
is dit probleem bij koude als zowel warme motor ? 2takt stottert altijd als ze koud zijn de schatjes.......
hoezo alles ok verder ?
pb me anders maar wat ik fout zeg
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
Rs-Leek schreef:
[YRT] schreef:
Rs-Leek schreef:
Nightmare5 schreef:
alles oke verder ?
hoezo alles ok verder ? pb me anders maar wat ik fout zeg
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum