Geregistreerd: di sep 26, 2006 8:14 am Berichten: 6 Woonplaats: hilversum
rs doet beetje vaag
heey
ik heb mijn rs inelkaar gezet en ben en nu aan het afstellen.. maar hij doet heel vaag.
als je hem start loop ie gelijk 6000 toeren en als je gaat rijden en hij komt onder de 6000 toeren dan valt ie uit.. als je dan volgas geeft zakt ie eerst helemaal in en dan opeens gaat ie weer.. wie weet wat ik er aan kan doen??
me setup is:
Roze top
jolly moto
21mm + red filter
hpi 2006
Geregistreerd: di sep 26, 2006 8:14 am Berichten: 6 Woonplaats: hilversum
heb ik gecheckt maar hij doet het nog steeds.. heb overal nieuwe pakkingen enz..
kan het ook door e rotor komen??? miss verkeerd afgesteld of iets dergelijks??
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
dat kan ook al ja. sproeiers ff tjekken of ze niet te groot zijn etc. luchtschroef
_________________ DISCLAIMER: Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
Geregistreerd: di feb 01, 2005 9:34 am Berichten: 21 Woonplaats: zeewolde
ja even de juiste sproeir proberen. en dan lucht schruif helemaal in draaien en je stagonair schroef ook dan doe je je luchtschroef ander halfe slag open en dan ga je met je stageonair an de gang.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum