Auteur |
Bericht |
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
Sproeier afstelling
ik ga me uitlaat morgen is even ontgrensen dus prop eruit enz maar nu heb ik de vraag wat voorn sproeier kan ik het er best bij doen heb alles orgineel behalfe powerfilter en loopt precies 70 bij 8000 toeren op 1 of andere manier krijg ik hem niet vereder maar iemand 1 idee welke sproeier het best past ??
ohja heb net de powerfilter erin moet daar ook een grotere sproeier voor op ? ben niet zon technicus maar wil het wel leren
Joossink
Bijlagen:
power.jpg [ 20.94 KiB | 2880 keer bekeken ]
61031_4ss.jpg [ 20.74 KiB | 2884 keer bekeken ]
|
do aug 10, 2006 3:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
met powerfilter moet er ook grotere sproeier in , als je je uitlaat ontgrensd ook idd , weet je wat er nu voor sproeier in zit ?
maar het kan zijn dat jij een trage cilinder hebt , of weet je zeker dat er een prop in zit ?
|
do aug 10, 2006 4:47 pm |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
uitlaat moet nog ontgrenst worden heb stnd sproeier denk ik ik kan morgen wel ff kijken maar wat als ik stnd sproeier heb en nu de powerfilter erop laat en uitlaat ontgrenst welke sproeier is dan nodig 89/95 ofzow ?
|
do aug 10, 2006 5:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
ja k weet niet wat er std in zin , maar gewoon met stappen van 10 proberen , en later fijn af stellen
|
do aug 10, 2006 6:42 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
die powerfilter (niet dat je er echt power van krijgt maargoed) die in combinatie met je originele sproeier zorgt er al voor dat je al een te arm mengsel hebt. Waarom heb je eigenlijk zo'n powerfilter erop?
|
do aug 10, 2006 7:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
ik zou zo niet gaan rijden.... dit is vragen om een gat in je zuiger...
ik raad je STERK af om met powerfilter te rijden zeker met het exemplaar wat jij erop geschroeft hebt ten eerste het slaat nergens op het rijd alleen maar kutter en meer power krijg je er echt niet door ! ja het verbruik gaat omhoog... maar als jij fan bent van de tegenwoordige benzine prijzen en laat ik het maar niet hebben over de zand korrel en de keiharde zandvlooien die in je cilinder gezogen worden
|
do aug 10, 2006 10:05 pm |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
|
euh niet als je hem om de 3 weken schoonmaakt en heb hem voor mooier geluid maar daar gaat het niet over als ik aleen powerfilter erop wil laten hoeveel moet ik dan omhoog met sproeier 10 maatjes ofzow ?
en YRT ik merk het niet in de benzine rij gwoon nog hetzelfde
|
vr aug 11, 2006 7:36 am |
Persoonlijk album
|
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
|
Joossink schreef: euh niet als je hem om de 3 weken schoonmaakt en heb hem voor mooier geluid maar daar gaat het niet over als ik aleen powerfilter erop wil laten hoeveel moet ik dan omhoog met sproeier 10 maatjes ofzow ? en YRT ik merk het niet in de benzine rij gwoon nog hetzelfde
Je hebt je sproeier nog niet veranderd en daardoor merk je het niet, heel stom trouwens dat je al zo een eind met dat ding hebt gereden dat je dat weet...
Schoonmaken om de week helpt geen drol, hij zuigt troep en water (regen!) gewoon er door heen.
Ik zou hem er af halen gewoon en als je gewoon een mooi geluidje wilt dan maak je in je luchtfilter deksel net zo een buisje als wat ik heb gedaan voor mijn 24mm toen des tijds, dat zit er nog steeds op nu met mijn 9mm carb en hij klinkt veel zwaarder en dieper als normaal.
Sproeier moet je hoe dan ook met een andere uitlaat veranderen, en als ik jou was zou ik gelijk 0,30mm membraamplaatjes er in doen.
Als je dat powerfilter er op laat zitten wens ik je veel sucses met je brommer en hoop ik dat je van veel sleutelen houd en flink wat geld hebt voor nieuwe onderdelen.
|
vr aug 11, 2006 5:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
ja veel plezier met sleutelen
ik ben nou eenmaal ook koppig en ging ook lekker met een powerfiltertje rijden met origineel spul
wel mooi naar de ***** gelopen...
geen vastloper oid maar veel, heel veel krasjes.. trok egt voor geen drol meer na ee ntijdje...
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
vr aug 11, 2006 6:44 pm |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
|
en hoezo rij ik er lang mee rij er net 3 dagen mee en mijn vrien met een rs rijd er al bijna anderhalf jaar mee en heeft geen problemen
|
vr aug 11, 2006 10:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
Joossink schreef: en hoezo rij ik er lang mee rij er net 3 dagen mee en mijn vrien met een rs rijd er al bijna anderhalf jaar mee en heeft geen problemen
vriendje zal wel niet hetzelfde sproeiertje hebben ?
ben je nou om hier een vraag te stellen of een discuzie met ons aan te gaan ?
|
za aug 12, 2006 3:18 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
als je vriend t zelfde rijd wrom doe je dan niet de zelfde sproeier er in als hem of heb hij een andere setup
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
za aug 12, 2006 3:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
|
heb iets andere stetup en YRT jij begon met discuseeren ik vroeg aleen sproeier afstelling maar denk dat ik gewoon ff maandag nieuwe sproeier inzet 5/10 groter komt wel goed
bedankt sommige
|
za aug 12, 2006 5:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
ik kan ook niks zeggen en jouw kapotte spulletjes gunnen... ik leg je alleen uit wat de evtuele gevolgen zijn van een powerfilter !
verder vraag jij welke sproeier er het beste inpast ! vervolgens hoor ik dat je vriendje ook een powerfilter heeft... dan vraag ik me bij mezelf af... vraag welke sproeier die heeft en ren naar de winkel voor de sproeier actie verpakking...
ik ga niet meer woorden erover vuil maken enige wat ik ermee wil zeggen ! ik probeer je alleen maar te helpen kerel..
|
za aug 12, 2006 5:44 pm |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
|
hij heeft anedre setup zoals ik al eerde vermelde
|
za aug 12, 2006 10:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
|