afstellen rv6 blokje af1 futura
wel
sinds gstr loopt de af1 futura met rv6 blokje (projectje)
na een tijdje liep hij al na een meter aanlopen, MAAR
als hij aanslaa dan haar je in de expansie een grote knal (dus ik vermoed benzine die opgestapeld werd tijdens het aanlopen en dan ontploft/ontbrand)
hoe komt dit? in de expansie zit wel een steentje oid en de expansie is verlast
er komt een nieuwe op hoor
dus nu vroeg ik me af of het echt aan die uitlaat lag of mss staat de onsteking te vroeg
de brommer reageert op het gas, soms beetje vreemd met uitschieters en zakkers
en, hij blijft niet stationair draaien
setup
sha 14mm (dus met maar een stelschroef)
gilrdoni 2 (zo'n 8 hoekige cilinder - snelle 50)
standaard vern**kte expansie
standaard luchtfilter
standaard membraan met nieuwe kleppen
wie kan me helpen
stel het is mijn ontsteking, iemand dan een oplossing om mijn vliegwiel er af te trekken zonder de cilinder eraf te halen en de krukas te blokkeren
btw, het gaan om een vliegwiel zonder starterkrans)
vliegwieltrekker? (waar kan je die vinden) of iets anders dat ik ff zelf in elkaar kan knutselen (niet lassen
)
we hebben dus opnieuw een probleem, we hebben de onsteking tegen de klok in terug gedraaid tot als ze overeen kwam met streepje op 't carter, verder kan ze NIET terug
nu wil ie al vrij goed draaien boven de 4000 rpm, gasreactie zou beter kunnen, maar het valt nog mee
onder de 4000 - 3500 rmp valt hij stil, altijd, gelijk wat je doet
nu zei patrick van het forum me dat hij hetzelfde had, hij had een vertex zuiger, ik heb die ook, hij heeft er dan een 60cc opgezet en het probleem was weg
ik wil echter 50cc blijven rijden, en heb nog een gila 1 8 hoekig liggen, zou dat een verschil geven?
wie weet er anders nog iets ?