Geregistreerd: za jun 08, 2013 4:30 am Berichten: 124 Woonplaats: Friesland
Fluit
Hallo,
Nadat m'n brommer is vast gelopen, nieuwe lagertjes/pakkingen cilindertje zuiger etc. Nu moet ik hem nog beter afstellen qua sproeier etc.
Maar ik hoor een fluit geluid, geen idee wat het is. Ik heb een even snel een filmpje gemaakt, sorry voor het slechte filmwerk en dat het zo donker is. Het moest even snel
Trouwens totally irellevant, maar kan iemand afleiden aan hoe mijn demper er uit ziet( staat kort op film) wat voor uitlaat het is? Er staat MK op maar meer niet, metrakit sp?
Geregistreerd: za jun 08, 2013 4:30 am Berichten: 124 Woonplaats: Friesland
Re: Fluit
Trouwens, wij hebben toentertijd de lagertjes van de krukas wel vervangen ( die ring met balletjes erin toch) Maar het blok is +- 3x uit elkaar geweest dus het kan best zijn dat hij beschadigd is.
Hoezo zou dit trouwens problemen met afstellen opleveren, lagers hebben niks te maken met valse lucht toch oid? No hate, ben aan het leren!
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
Re: Fluit
Laat ik iig zeggen dat je dus NIET verder moet rijden. Als je linkerkeerring (ontsteking dus) niet goed zit of lek / kapot is dan trekt hij daar valse lucht.
En ik weet niet hoe t met je krukas lagers zit, maar ik denk niet dat ze het chill vinden als ze 3 keer opnieuw erin moeten.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum