problemen met toeren van sr uit 2007
hallo allemaal, ik heb een aprilia sr street uit 2007. er zit een stage 6 PRO uitlaat en loopt 85 tot 90km per uur.Toen ik hem kocht liep hij wel goed maar als ik stil stond moest ik zowat gaan steppen om hem vooruit te krijgen. En hij maakte veel te veer overtoeren.
Ik was toen de rollers gaan vervangen voor 5gr rollers. Toen maakte hij geen overtoeren meer maar trok ook sloom op en toen had ik de 5gr rollers gemengt met de oude 4gr rollers. Daarna trok hij goed weg maar als ik bij de 40km in de buurt kom kakt hij helemaal in en als ik boven de 55km kom gaat hij weer als een speer.
Re: problemen met toeren van sr uit 2007
Er kwamen 3 3grams rollen en 3 4grams rollen in en toen maakte hij veel overtoeren en trok in het begin(stilstaand tot 5/10km) slecht op en daarna heel snel. Er zitten nu 3 4grams rollen in en 3 5grams rollen in en dan trekt hij goed tot 30km en dan kakt hij in en na de 55 km schiet hij er weer van door. zal ik dan gwn 6 4grams rollen erin doen??
die oude rollen waren ook wel aardig afgevlakt op sommige plekken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum