|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Maarten.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jul 10, 2009 2:36 pm Berichten: 199 Woonplaats: Nieuwe Niedorp
|
RS valt opeens weg
tjow
Me rs doet het eindelijk weer, want hij was kapot. Me onsteking was kapot gegaan omdat me grondplaatschroefjes waren losgelopen en die hebben toen alles bewerkt.
Ik had toen een andere 2de hands ontsteking bestelt, die zo goed als nieuw was.
In die tussentijd heb ik me katalysator uit me uitlaat gehaald.
Toen ik hem binnen had heb ik hem erop gezet en deed hij het weer.
Alleen me vorige ontsteking kon er maar op een manier op, deze kan je verstellen. Ik heb hem al in het midden, links en helemaal naar rechts gehad.
Het probleem is:
Als ik gewoon volgas rij, dan heeft hij af en toe dat hij helemaal terug valt en toeren, alsof je het contact gewoon uitzet. Dan blijft hij heeel laag stationair draaien en als ik dan volgas geef gaat hij stotteren bij de 5000 toeren, als ik dan een paar keer gasgeef doet hij het weer.
Wat kan dit zijn? ik vind het zwaar irritant dat ik soms op druk bezochte wegen gewoon stil moet gaan staan omdat dat scheit ding niet vooruit komt.
Setup:
Andere 50cc, merk geen idee. Is in iedergeval nier origineel, maar staat geen merk op. 17,5 mm dellorto sproeier 130 luchtfilter zijn allemaal gaten in geboord originele uitlaat zonder katalysator origineel membraan + spruitstuk.
Ik hoor het wel,
Maarten
|
do nov 11, 2010 8:34 pm |
|
|
sieljesAF1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 29, 2009 8:20 pm Berichten: 134 Woonplaats: Emmeloord/Blokzijl
|
Re: RS valt opeens weg
je sproeier is veel en veel te groot, probeer 90 is, en werk dan terug
_________________ Rieju Rs2
|
do nov 11, 2010 11:13 pm |
|
|
Maarten.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jul 10, 2009 2:36 pm Berichten: 199 Woonplaats: Nieuwe Niedorp
|
het bleek dat me gasnaald loszat, het probleem is weer opgelost.
bougie is mooi koffiebruin met deze sproeier
|
vr nov 12, 2010 12:38 am |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
Oke mooi dat het is opgelost , dan kan deze dus op slot
vr nov 12, 2010 12:40 am |