|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
ApriliaJan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 05, 2008 9:44 pm Berichten: 259 Woonplaats: almere
|
 Olie toevoer afstellen?
heyy,
Na een lange tijd wil ik weer eens wat gaan doen aan me rs, ik ben van plan om me 19mm carb, hebo membraam en powerfilter er weer terug op te zetten. maar eerst toen ik met die 19mm carb ree is me blok 3x vast gelopen. Uiteindelijk ben ik dr achter gekomen dat het aan me olie toevoer ligt want al me kvs onderdelen zijn al vervangen.
maar ik weet alleen niet waar ik me olie toevoer moet afstellen, is het strakker zetten van de kabel die van de carb komt al genoeg? zelf zat ik te denken om een groter olie pomp tandwiel te monteren.
Heeft iemand enig idee hoeveel tanden die moet hebben voor een 19mm carb?
wo jun 23, 2010 11:21 pm |
|
 |
kirill007
ApriliaForum Member
|
 Re: Olie toevoer afstellen?
de kabel gewoon strakker zetten. Zorgen dat hij net niet strak is als je geen gas geeft en als je vol gas geeft dat hij bijna volledig open is.
|
vr jun 25, 2010 10:10 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
 Re: Olie toevoer afstellen?
heb je toen je een vastloper had wel je krukasholte leeg gehaalt dan? tis geen 4-takt, de krukasholte zit ook mengsel dat boven de zuiger komt dus als er ook maar iets in je krukasholte zit is de kans HEEL groot dat hij weer vastloopt.
Maar wat Kirill zeg, je moet proberen je oliepompje een heel klein beetje open te hebben met stationair toeren en met volgas moet hij helemaal open staan, en dat stel je af door de lengte van de kabel te veranderen.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
zo jun 27, 2010 10:42 am |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|