Auteur |
Bericht |
MarkP0wer
ApriliaForum Member
|
Rammelend geluid
Ik heb een rammelend geluid in me blok zitten... wie helpt me? ( Krukaslager? ) komt goed in toeren voorderest.... Gr Mark
|
do jun 02, 2005 7:34 pm |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
Re: Rammelend geluid
MarkP0wer schreef: Ik heb een rammelend geluid in me blok zitten... wie helpt me? ( Krukaslager? ) komt goed in toeren voorderest.... Gr Mark
wat is je setup?
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
do jun 02, 2005 8:13 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
ook een schuurend geluid?
|
do jun 02, 2005 10:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
MarkP0wer
ApriliaForum Member
|
rs-power schreef: MarkP0wer schreef: Ik heb een rammelend geluid in me blok zitten... wie helpt me? ( Krukaslager? ) komt goed in toeren voorderest.... Gr Mark wat is je setup?
deze standaart, onbegrenst
|
vr jun 03, 2005 5:35 pm |
|
|
MarkP0wer
ApriliaForum Member
|
cebess schreef: ook een schuurend geluid?
weet niet,,,, blijft wel continu en gaat wat harder als ik toeren bij geef..... btj tikkend.....
|
vr jun 03, 2005 5:35 pm |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
MarkP0wer schreef: cebess schreef: ook een schuurend geluid? weet niet,,,, blijft wel continu en gaat wat harder als ik toeren bij geef..... btj tikkend..... koppelingshuis mischien... (en kijk of je krukasmoer goed vast zit) MarkP0wer schreef: rs-power schreef: MarkP0wer schreef: Ik heb een rammelend geluid in me blok zitten... wie helpt me? ( Krukaslager? ) komt goed in toeren voorderest.... Gr Mark wat is je setup? deze standaart, onbegrenst
en je andere?
|
vr jun 03, 2005 7:29 pm |
|
|
MarkP0wer
ApriliaForum Member
|
rs-power schreef: MarkP0wer schreef: cebess schreef: ook een schuurend geluid? weet niet,,,, blijft wel continu en gaat wat harder als ik toeren bij geef..... btj tikkend..... koppelingshuis mischien... (en kijk of je krukasmoer goed vast zit) MarkP0wer schreef: rs-power schreef: MarkP0wer schreef: Ik heb een rammelend geluid in me blok zitten... wie helpt me? ( Krukaslager? ) komt goed in toeren voorderest.... Gr Mark wat is je setup? deze standaart, onbegrenst en je andere?
125cc, heb ik pas een paar weten, overgekocht van vriend. maar het gaat me nu eff om de " standaart " brommer...... dat wil ik verhelpen adners breng ik hem naar de dealer. Gr mark
|
za jun 04, 2005 6:10 pm |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
MarkP0wer schreef: rs-power schreef: MarkP0wer schreef: cebess schreef: ook een schuurend geluid? weet niet,,,, blijft wel continu en gaat wat harder als ik toeren bij geef..... btj tikkend..... koppelingshuis mischien... (en kijk of je krukasmoer goed vast zit) MarkP0wer schreef: rs-power schreef: MarkP0wer schreef: Ik heb een rammelend geluid in me blok zitten... wie helpt me? ( Krukaslager? ) komt goed in toeren voorderest.... Gr Mark wat is je setup? deze standaart, onbegrenst en je andere? 125cc, heb ik pas een paar weten, overgekocht van vriend. maar het gaat me nu eff om de " standaart " brommer...... dat wil ik verhelpen adners breng ik hem naar de dealer. Gr mark
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=1222 Volgens mij lieg je de boel een beetje bij elkaar
maargoed ik heb al gezegd wat ik denkd at het bij je ''std ontgrensde'' RS is
Je koppeling/krukas moer
|
za jun 04, 2005 6:16 pm |
|
|
tzr dick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 28, 2005 10:00 pm Berichten: 38 Woonplaats: omgv. amsterdam
|
zuigerveer gebroken
|
zo jun 05, 2005 9:49 pm |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
tzr dick schreef: zuigerveer gebroken
ja en daarom komt hij zeker nog op toeren whahahah
denk na als hij op toeren komt moet de zuiger nog op en neer gaan denk niet dat ze zuiger met een gebroken zuigerveer nog op en neer zou kunnen gaan
|
zo jun 05, 2005 9:52 pm |
|
|
michelvdmeer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 18, 2005 6:59 pm Berichten: 7 Woonplaats: SCHIEDAM
|
miss wel op en neer maar met een paar krassen/groeven in je wand
|
do jun 09, 2005 7:52 pm |
|
|
MarkP0wer
ApriliaForum Member
|
michelvdmeer schreef: miss wel op en neer maar met een paar krassen/groeven in je wand
kheb hem weggebracht naar dealer, waarscijnlijk krukaslager of bikend. Danke for de informatie.
|
zo jun 12, 2005 9:18 am |
|
|
capri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 07, 2007 7:13 pm Berichten: 333 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nieuw-Beijerland
|
komt het echt uit je blok? Je tandwiel/ketting kan ook een tikkend geluid geven als ze niet goed meer zijn.
edit:
sorry, had niet naar de datum gekeken
_________________ Aprilia RS50 onderdelen te koop
|
do jan 25, 2007 5:31 pm |
|
|
|