Auteur |
Bericht |
WillieboyzGPR
ApriliaForum Member
|
Carb gemold, need help!
Omg, zojuist mijn carb gefuckt Was lekker onhandig bezig en werd afgeleid waardoor ik mijn vlotter in plek forceerde en er iets krak ging... beetje beun. Het gaat om dat kleine stangetje dat de vlotter op ze plek houdt. Zal wel niet goed op ze plek hebben gezeten toen ik vlotterbak erop deed en hij in de weg zat:Y: Had het eerst niet door en probeer me brommer aan te lopen, heb ik een prachtig spoortje van benzine achter me. Ik heb verder toch niets meer gemold toch? iig, het gaat om dit: Hier gaat dat kut stangetje in: een deel van het stangetje die ik bedoel Nu opzoek naar een nieuwe dus Op easy parts moet ik dat kreng bestellen inc. vlotter. Niemand die weet waar ik ze vandaan kan halen? Of heeft iemand er nog 1? Tis voor een 14 mm carb
|
vr mei 01, 2009 3:43 pm |
|
|
11martijn11
ApriliaForum Member
|
Re: Carb gemold, need help!
lokale bromboer
|
vr mei 01, 2009 4:07 pm |
|
|
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 08, 2008 1:39 pm Berichten: 2856 Woonplaats: Arnemuiden
|
meteen een goed moment voor een 19mm
|
vr mei 01, 2009 4:09 pm |
|
|
WillieboyzGPR
ApriliaForum Member
|
als ik mijn carb vervang wordt het een 17,5. Ik moet nog even checken. Net easyparts gemaild of ze het onderdeel los kunnen versturen, ik moet namelijk 38 eu neerleggen voor dat stangetje omdat de vlotter erbij zit inbegrepen Maar die stangetjes zijn gewoon los te verkrijgen? Kan ik btw ook stangetjes van andere maat carbs nemen?
|
vr mei 01, 2009 4:14 pm |
|
|
11martijn11
ApriliaForum Member
|
WillieboyzGPR schreef: als ik mijn carb vervang wordt het een 17,5. Ik moet nog even checken. Net easyparts gemaild of ze het onderdeel los kunnen versturen, ik moet namelijk 38 eu neerleggen voor dat stangetje omdat de vlotter erbij zit inbegrepen Maar die stangetjes zijn gewoon los te verkrijgen? Kan ik btw ook stangetjes van andere maat carbs nemen? kan waarss wel
|
vr mei 01, 2009 4:51 pm |
|
|
kevinrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 19, 2007 1:45 pm Berichten: 460 Woonplaats: hoogeveen/ermelo
|
ik heb nog wel een 12mm liggen, volgens mij is die hetzelfde. daar kan ik het wel uit schroeven
_________________ viewtopic.php?f=14&t=11802
|
vr mei 01, 2009 4:57 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Je bedoelt dus het pennetje waarmee de vlotter vast zit? Spijker nemen, op maat afknippen en de kopjes netjes afronden
_________________ Thom'z BeunBaas
|
vr mei 01, 2009 5:12 pm |
|
|
WillieboyzGPR
ApriliaForum Member
|
kevinrs schreef: ik heb nog wel een 12mm liggen, volgens mij is die hetzelfde. daar kan ik het wel uit schroeven PB! petertzr schreef: Je bedoelt dus het pennetje waarmee de vlotter vast zit? Spijker nemen, op maat afknippen en de kopjes netjes afronden Als het allemaal niet anders lukt doe ik dat. En als dat niet lukt gaat hij de verkoop in en komt er een 17,5 carbje.
|
vr mei 01, 2009 5:26 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
http://josdijkman.nl/shop/index.php?act ... uctId=1244opzich wel los te krijgen, alleen niet op voorraad bij dijkman, maar misschien heeft Speedparts of easyparts ze wel
vr mei 01, 2009 5:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
Hehehe, dat had ik ook laatst, dat asje was er half uitgeschoten terwijl ik de vlotterbak monteerde, gevolg > asje krom. gelukkig recht kunnen buigen.
Dat ie lekt kan zijn omdat het asje de rand van het bakje heeft beschadigd.
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
vr mei 01, 2009 6:37 pm |
|
|
Donny
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 1:25 pm Berichten: 288 Woonplaats: Bladel
|
dat pinnetje is niet echt speciaal, als je um niet goedkoop kunt krijgen kun je er makkelijk zelf 1 maken
_________________ -= Vatos Locos =-
|
vr mei 01, 2009 7:25 pm |
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 10, 2008 6:18 pm Berichten: 895 Woonplaats: Veenendaal
|
Ik had toendertijd een stukje rubber van een elektriciteitsdraadje gebruikt: Even een cm of 2 strippen en erdoor doen. Als noodoplossing voldoet het wel, al zou ik (als je de mogelijkheid hebt) wel even een echt pinnetje erdoorheen doen. Al met al heb ik toch wel wat km's met zo'n rubbertje erdoor gereden.
_________________ Suzuki GS500e Bandit 600 '98
|
vr mei 01, 2009 7:58 pm |
|
|
WillieboyzGPR
ApriliaForum Member
|
MasterTommy NL schreef: Hehehe, dat had ik ook laatst, dat asje was er half uitgeschoten terwijl ik de vlotterbak monteerde, gevolg > asje krom. gelukkig recht kunnen buigen.
Dat ie lekt kan zijn omdat het asje de rand van het bakje heeft beschadigd. Het lekken kan niet komen omdat alleen het pinnetje gebroken is? En de vlotter dus niet meer goed zijn werk doet? Jij denkt dat ik de vlotter echt gemold heb? of het vlotterbakje? wel vreemd, kan me niet herinneren dat ik een scheur ofzo gezien heb in me vlotterbak en de rubberen pakking zat er ook gewoon nog in. please say no
|
vr mei 01, 2009 10:37 pm |
|
|
RS50RacingWhite
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 22, 2008 6:26 pm Berichten: 736 Woonplaats: Ter Apel
|
De pakking van je vlotterbakje is gescheurd en dat plastic is van binnen niet echt stevig, dus er zit een klein spoor in waardoor het benzine eruit spuit/druipt. Nieuwe vlotterbak en eventueel pennetje, 15 euro ofzo, valt mee toch?
_________________ Aprilia RS50 Racing White!
|
za mei 02, 2009 12:18 am |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Maar het kan ook dat je vlotterbak overloopt doordat je vlotter niet meer afsluit zonder dat pennetje! Maak er nou maar gewoon 1 van een spijkertje dat past
_________________ Thom'z BeunBaas
|
za mei 02, 2009 9:28 am |
|
|
|