|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
wie kan mij helpen, Derbi gpr50 racing
Auteur |
Bericht |
dennisrodman
ApriliaForum Member
|
wie kan mij helpen, Derbi gpr50 racing
hallo ik heb een probleem, nadat ik mijn gpr heb laten tunen, moest ik hem weer afstellen ik heb zelf ervoor gekozen om met een 17,5mm en een openluchtfilter te rijden, nadat ik met sproeier 92 heb zitten rond rijden, stotterde hij heel erg, dus ik efe bougie eruit halen en bleek wit te zijn. ik heb nu zelf 108 erin gezet en hij rijd wel iets beter maar komt moeilijk op zijn toeren, als ik overschakel naar mijn volgende versnelling komt hij moeilijk op toeren ( dus moet hem doorschoppen naar de powerband om hard te kunnen rijden) kleur van de bougie is van binnen zwart gebrand en de rest is beetje bruin.
setup 50cc getuned opmaat uitlaat 17,5mm carbarateur standaard ontsteking en openluchtfilter
kan iemand mij misschien van deze ellende helpen.
dennis
|
wo feb 25, 2009 1:09 am |
|
|
TheForce
ApriliaForum Member
|
Re: wie kan mij helpen, Derbi gpr50 racing
Vuil in je carburateur? Krijgt hij wel genoeg lucht?
wo feb 25, 2009 9:52 am |
|
|
dennisrodman
ApriliaForum Member
|
uhmmm er zat een beetje vuil in mijn carb dan voornamelijk in mijn vlotterbak Lucht dat weet ik niet Maar ik vind het raar rijden het voelt een beetje aan dat hij een beetje te arm staat Het gevoel was niet zoals vroeger
|
wo feb 25, 2009 10:33 am |
|
|
BKD
ApriliaForum Member
|
zet de gasnaald in het midden, zet de luchtschroef op 1,5 slag open. probeer dan de goeie hoofdsproeier te krijgen doormiddel van proberen.
bij hoeveel toeren begint jouw powerband?? en tot hoever kun je hem doortrekken. als je een setup hoogtoeriger maakt, word hij onderin de toeren trager.
_________________ BKD 70cc sprinter
|
wo feb 25, 2009 10:37 am |
|
|
dennisrodman
ApriliaForum Member
|
gasnaald is in het midden ik denk dt die luchtschroef niet goed staat maar anderhalf slag is standaard? Mijn powerband is nu 6000 tot 13500 toeren Ik vind 108 wel dramatisch groot
|
wo feb 25, 2009 10:56 am |
|
|
RS50RacingWhite
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 22, 2008 6:26 pm Berichten: 736 Woonplaats: Ter Apel
|
Ik heb sproeier 100 met powerfilter en gianelli. Dus 108 valt nog wel mee, aangezien jij een getunede cilinder hebt.
_________________ Aprilia RS50 Racing White!
|
wo feb 25, 2009 11:10 am |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|