|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
mean red rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 17, 2007 10:52 am Berichten: 660 Woonplaats: witharen
|
stotteren onderin
hallo, ik heb mijn werkverkeer brommer opgevoerd. het is een aprilia rs nm gilardoni standaard cilinder (snelle versie) 16mm leovinci v6
nu als ik weg rij stotterd hij heel erg onderin de toeren. dit kan ik verkomen om er een kleinere sproeier in te doen maar de bouchie is niet koffiebruin meer lichtbruin. wat zouden jullie doen? mvg geo
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
|
do apr 23, 2009 8:38 am |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Re: stotteren onderin
Gasnaald stellen?
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
do apr 23, 2009 9:45 am |
Persoonlijk album
|
|
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
gasnaald omlaag (clipje dus omhoog)
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
do apr 23, 2009 9:52 am |
|
|
mean red rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 17, 2007 10:52 am Berichten: 660 Woonplaats: witharen
|
ja kleinere sproeier dus. 1 clipslotje is 1 sproeier maat.
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
|
do apr 23, 2009 11:28 pm |
|
|
Raphaƫl
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Nee dus. Zijn 2 verschillende dingen, anders zou er wel alleen een sproeier zitten.
do apr 23, 2009 11:48 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|