|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Afstellen MH RX Turbokit Q2 probleemgeval
Auteur |
Bericht |
slammers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 24, 2008 5:25 pm Berichten: 3012 Woonplaats: Wijk & Aalburg
|
Afstellen MH RX Turbokit Q2 probleemgeval
Gaat over de brommer van een maat. We hebben pas een Turbokit Q2 op zijn brommer gelegd (uitlaat is totaal anders dan andere TK's :eeeek: ), maar het afstellen wil niet. Zat eerst sproeier 88 in dus wij begonnen met 112 en steeds naar beneden. Uiteindleijk 90 nog niet. Dus toen 88 erin en hij deed het goed. Hij rijden naar school vandaag, warmloper. Had gister nog aan hem bougiekleur gevraagd, was bruin volgens hem, maar dat was dus gewoon donker grijs. Vanmiddag maar weer aan het klote geweest en Keiji zijn raad maar gevraagd. Eerst gasnaald clipje standje lager, nog steeds beroerd. Dus daarna hoger gedaan uiteraard. Maar nog liep hij kut met sproeier 110. Wij weer steeds lager uiteindelijk 92, nog steeds enorm beroerd kwam niet boven de 8.000 uit. Luchtfilter maar schoonmaken dan. Zat gewoon dikke plak modder op. Sproeier 96 erin en weer kut lopen en inhouden voor mijn gevoel. Toen had ik geen zin meer en gewoon 88 erin en nu is hij zachtjes naar huis, maar goed is het natuurlijk niet. Het is gewoon zo hoe hoger de sproeier hoe minder toeren hij kan maken. Al doe je dan vol gas dan blijft hij gewoon op een bepaald aantal toeren hangen. En de uitlaat is uiteraard niet meer begrenst. Wie heeft een idee? Gasnaald-clipje stond eerst op middelste stand.
ma jan 12, 2009 9:30 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
Re: Afstellen MH RX Turbokit Q2 probleemgeval
misschien kan het aan je stationairsproeier liggen, maar weet ik niet zeker..
di jan 13, 2009 9:44 am |
|
|
slammers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 24, 2008 5:25 pm Berichten: 3012 Woonplaats: Wijk & Aalburg
|
Betwijfel het. Net valse lucht gekeken en dat was niet het geval.
di jan 13, 2009 4:17 pm |
|
|
RS Nera
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 16, 2007 1:54 pm Berichten: 1558 Woonplaats: Zandbergen
|
goeie bougie derin ? doe eens een hittegraad 9 erin, normaal Br9es
volgens mij is die bougie gewoon rot zelfs, vervang die eerst eens.
als hij warmloopt heeft ie een te arm mengsel dus zowieso moet je dik 10 maten omhoog.
stel de carb volledig op nieuw in, luchtschroef, stationairsproeier.
begin met 2,5 slagen uit te draaien van de luchtschroef. En blaas telkens de sproeier door met perslucht voor je hem erin steekt.
doe de stationair sproeiert een maatje groter en zet je gasnaald op de middelste stand. ram er dan een sproeier 100 in en rij hem warm.
kijk ook eens naar de choke, mss blijft hij hangen.
succes dermee
_________________ RS Nera Project GSX 750 project Mito mini project Kawasaki GPX 600 R BMW F800R
|
di jan 13, 2009 4:50 pm |
|
|
Markjee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 26, 2007 11:07 pm Berichten: 340 Woonplaats: Nieuwegein
|
Werkt je oliepompje wel goed?
wo jan 14, 2009 4:17 pm |
|
|
slammers
ApriliaForum Member
|
Mijne wel, en die van hem ook. Zojuist bij de dealer gebracht ik mocht het niet eens meer doen
wo jan 14, 2009 6:41 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|