Onderin de toeren te weinig benzine en bovenin teveel..
Ey, me brommer krijgt onderin de toeren teweinig als ik volgas geef en bovenin teveel.. Ik krijg hem ook wel slecht aan ik moet redelijke snel heid aanduwen anders doet ie et niet.. En hij blaast olie uit de ontluchting en er zit niet teveel olie in.. heb de rechter krukaskering en de waterpompkering vervangen gisteren dat het daar niet aan kon liggen..
Re: Onderin de toeren te weinig benzine en bovenin teveel..
ik weet niet wat voor carburateur hij heeft , maar dat is niet voor alle modellen te krijgen geloof ik of ze moeten speciaal besteld worden bij bijv. dellorto.
van keihin weet ik dat er veel van te krijgen zijn
Heb andere gasnaald erin zitten loopt veel beter:) Loopt eindelijk staionair Hij verzuipt nu onderin alleen nog beetje maar kan de gasnaald wel wat naar beneden zetten dan toch?
Geregistreerd: zo jun 22, 2008 10:01 pm Berichten: 28 Woonplaats: Bergen op Zoom
Probeer gewoon de verschillende standen van je gasnaald. Als je het clipje omhoog doet komt je gasnaald lager te liggen en krijg je een minder rijk mengsel, als je hetclipje omlaag doet komt hij hoger te liggen en krijg je dus een rijker mengsel.
Over het verzuipen onderin. Verzuipen is dat hij te veel benzine krijgt. Als je mengsel te arm is dan valt hij weg(vaak valt hij dan ook uit), veel mensen denken dat dit verzuipen is dus snap even niet wat je bedoelt.
Hier een mooi voorbeeldje: De scooter lijkt voor een leek zijn ogen te verzuipen, maar het wegvallen komt door een te arm mengsel.(sorry voor het scooter vb maar kon zo snel geen vb van een schakel vinden )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum