Geregistreerd: ma sep 17, 2007 10:52 am Berichten: 660 Woonplaats: witharen
niet aan te krijgen
hey ik ben bezig met mijn schoolbrommertje. ik heb net een nieuwe setup: 70cc pro race rito krukas 28mm d slide yasuni hmr2 hpi onstking 05/06
sproeier 140 en squish van 0.75
ik probeer hem steeds aan te lopen maar wil maar niet starten. bouchie is nat dus krijgt benzine(ruikt ook na benzine dus geen knoeivloeistof.) hij vonkt, lijkt net of hij veelste veel benzine krijgt:S
al vast bedankt geo
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
Re: niet aan te krijgen
het lijkt er wel op xd ben nu niet thuis maar volgens mij heb ik hem afgesteld op die 2 bolletjes kant:P omg wat dom heb het al zo vaak gedaan met am6 maar moet tog weer fout gaan:P
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
Re: niet aan te krijgen
heb nog 1 probleem het lijkt wel of mijn voetpakking lekt is. want loopt allemaal olie en shizzle na beneden van onderuit de cilinder. maar hoekan k dat nou verkomen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum