Auteur |
Bericht |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Ja idd, aangezien de schroef de gasschuif verder omhoog houdt met dat puntje...
|
vr nov 25, 2005 12:31 am |
Persoonlijk album
|
 |
aprilia_chick!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 04, 2004 3:28 pm Berichten: 53 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: oss
|
Citaat: door hem aan te draaien (rechtsom) verhoog je het toerental van de motor door hem losser te draaien ( linksom) verlaag je het toerental
dit is letterlijk uit mijn users manual van mijn rs 01 weet niet of je er iets aan hebt... tis mischien gewoon beetje proberen...
_________________ tetsuya harada identikit (zwart goud)
|
vr nov 25, 2005 3:22 am |
Persoonlijk album
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
johie schreef: euuh bij genoeg carbs is het juist naar binnen draaien voor meer toeren hoor!
dat is naar mijn weten bij alle carbs. zoals pete zegt. door het indraaien vd schroef word de gasschuif omhoog gebr8
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
vr nov 25, 2005 3:26 pm |
|
 |
beos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 11, 2005 1:46 pm Berichten: 109 Woonplaats: Beinsdorp (omg haarlem)
|
johie schreef: euuh bij genoeg carbs is het juist naar binnen draaien voor meer toeren hoor!
dat heb ik al geprobeerd. toen deed hij het ff goed maar liep gelijk daarna weer slecht. mja ik vind ook raar dat ik er soms wel van heb en soms helemaal niet. als het tog me stationair schroef is zal ik het nog wel een x proberen (ff kijken of het zin heeft).
|
vr nov 25, 2005 4:49 pm |
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
Fast-Rider schreef: johie schreef: euuh bij genoeg carbs is het juist naar binnen draaien voor meer toeren hoor! dat is naar mijn weten bij alle carbs. zoals pete zegt. door het indraaien vd schroef word de gasschuif omhoog gebr8
klopt idd schroef in = meer toeren
|
vr nov 25, 2005 11:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
beos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 11, 2005 1:46 pm Berichten: 109 Woonplaats: Beinsdorp (omg haarlem)
|
beemsterkaas schreef: Fast-Rider schreef: johie schreef: euuh bij genoeg carbs is het juist naar binnen draaien voor meer toeren hoor! dat is naar mijn weten bij alle carbs. zoals pete zegt. door het indraaien vd schroef word de gasschuif omhoog gebr8 klopt idd schroef in = meer toeren
okee ik zal het vandaag nog ff een x proberen. maar het probleem is vooral in zijn 1e versnelling. als ik hem nu in ze 1 zet slaat hij zo goed als meteen af. het lijkt wel beetje alsof hij verzuipt. ik zal proberen om hem nog beter af te stellen maar weten jullie hoeveel je ong moet draaien om een beter resultaat te krijgen. vorige x vond ik nl dat ik aardig veel rondjes moest draaien om een beetje resultaat te krijgen.
ps hij slaat in ze vrij ook wel af maar niet zo heel snel (na 10 sec ofzo)
|
za nov 26, 2005 2:50 pm |
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
misschien ligt het wel aan je cilinder/zuiger/zuigerveren
|
zo nov 27, 2005 12:09 am |
Persoonlijk album
|
 |
beos
ApriliaForum Member
|
een vriend van me zei dat het aan t weer lag
hij heeft veel verstand van scooters maar niet van schakelbrommers
hij wist dus niet wat er precies afgesteld moest worden maar hij zei dat het bij me carbarateur moest waarschijnlijk. het kwam omdat het dus koud is en iets met de lucht, zuurstof enzo. misschien weet iemand van jullie dus welke schroef het is want dat sna ik ook niet.
alvast bedankt allemaal dat jullie me allemaal helpen, egt top
|
ma nov 28, 2005 5:03 pm |
|
 |
johntzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 12, 2005 9:36 pm Berichten: 154 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Sint Jansklooster
|
dat verschil met het weer is echt minimaal hoor maar misschien helpt het als je je luchtstelschroef wat verstelt dat het dan beter word
_________________ (\__/)
(='.'=)
(")_(")
|
ma nov 28, 2005 5:42 pm |
Persoonlijk album
|
 |
beos
ApriliaForum Member
|
johntzr schreef: dat verschil met het weer is echt minimaal hoor maar misschien helpt het als je je luchtstelschroef wat verstelt dat het dan beter word
en waar zit die schroef bij een rs nm
|
ma nov 28, 2005 5:45 pm |
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Op je carburateur maar niet alle carbs hebben een luchtschroef.
|
ma nov 28, 2005 5:54 pm |
Persoonlijk album
|
 |
beos
ApriliaForum Member
|
en waar zou hij moeten zitten op de carbarateur. aan de linker of aan de rechterkant??
|
ma nov 28, 2005 6:00 pm |
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
net of dat er zoveel schorven op zitten. je weet welke van stationair is en de andere is van de lucht. gewoon ff kijken
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
ma nov 28, 2005 6:31 pm |
|
 |
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Linkerkant en dan het dichtste bij de luchtslang.
In de winter heb je een iets rijker mengsel nodig, dus schroefje verder indraaien (rechtsom)
|
ma nov 28, 2005 8:03 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
|
rs 2001 heeft in ieder geval geen luchtschroef, de rest weet ik niet
|
ma nov 28, 2005 10:52 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|