ori 50cc, 17.5mm, yasuni R1---> op de testbank geweest,
Auteur |
Bericht |
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
RS50 wayblue schreef: sproeier 125? dat klopt toch niet... dan rijdt ie zeker ook 1:2
Je verbruik is niet rechtstreeks afhankelijk van je sproeiermaat... Als jij een dikkere gasnaald hebt zul jij in verhouding grotere sproeiers hebben dan wanneer jij een dunnere naald hebt.
Kan dus wel kloppen.. Ik ga ervanuit dat het dellorto groot / dik is, die had ik op me std ontgrensde tzr een 126 erin zitten
_________________ Thom'z BeunBaas
|
za nov 03, 2007 2:58 pm |
|
|
mean red rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 17, 2007 10:52 am Berichten: 660 Woonplaats: witharen
|
ik heb DR 50 met 16mm en technigas rsg. voor de rest helemaal std. zit 120 in, loopt slecht tip was van josdijkman van 100 tot 115 is dat oke?
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
|
di nov 20, 2007 6:52 pm |
|
|
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
|
nou ik heb 130 erin gedaan en hij doet het bijna helemaal goed
maar zoals peter tzr al zegt ik heb een hele dikke gasnaald vergeleken met ori, dus daarom zal er wel een dikke sproeier in moeten,
en zaterdag gaat ie op de testbank, in eemnes voor 35 euro mag ik zovaak testen als ik wil, ze kijken dan naar de uitlaat temp enzo en kunne dan zien of er een groottere of kleinere sproeier in moet tot ie het goed doet
_________________ als iedereen aan zichzelf denkt word aan iedereen gedacht.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid
|
wo dec 12, 2007 11:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
RS50 wayblue schreef: nou ik heb 130 erin gedaan en hij doet het bijna helemaal goed maar zoals peter tzr al zegt ik heb een hele dikke gasnaald vergeleken met ori, dus daarom zal er wel een dikke sproeier in moeten, en zaterdag gaat ie op de testbank, in eemnes voor 35 euro mag ik zovaak testen als ik wil, ze kijken dan naar de uitlaat temp enzo en kunne dan zien of er een groottere of kleinere sproeier in moet tot ie het goed doet
uitlaat temp ? hoe kun je dat zien zonder er een gaatje voor te hebben ?
|
wo dec 12, 2007 11:29 pm |
|
|
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
RS50 wayblue schreef: nou ik heb 130 erin gedaan en hij doet het bijna helemaal goed maar zoals peter tzr al zegt ik heb een hele dikke gasnaald vergeleken met ori, dus daarom zal er wel een dikke sproeier in moeten, en zaterdag gaat ie op de testbank, in eemnes voor 35 euro mag ik zovaak testen als ik wil, ze kijken dan naar de uitlaat temp enzo en kunne dan zien of er een groottere of kleinere sproeier in moet tot ie het goed doet
Bij wie in eemnes dan? want voor 35 euro wil ik ook wel onbepertk banken
|
wo dec 12, 2007 11:37 pm |
|
|
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
|
ja bij moto eemnes, en ze zetten een slang op mn uitlaat daarmee meten ze de temp, en je moet op zaterdag middag langs gaan, dan is het meestal rustig en kan je onbeperkt... ze hebben volgens mij ook een site.
|
do dec 13, 2007 11:50 am |
Persoonlijk album
|
|
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
|
hij is dus zaterdag op de testbank geweest, hij had 7.5pk, en uiteindelijk is er sproeier 132 in gezet, maar testbank is eigenlijk de beste manier om af te stellen, we begonnen met sproeier 126, toen had hij 7.1 pk, dus zette we er 128 in, toen had hij al 7.3pk, toen gingen we naar 132 en toen had hij 7.4pk, dus ongeveer 0.2pk per 2maatjes sproeier das best veel opzich, en toen met powerfilter geprobeerd had hij 7.5 pk, dat maakt dus ook iets uit ook op 50cc dus, we hebben totaal een stuk of 10 runs gemaakt, voor 35 euro! best chill dus, ik zei zo ik ken nog een paar mensen ie wel op de bank willen, hij zei ja dat is geen probleem moet je van tevoren ff bellen of er niemand met afspraak is, site is www.moto-eemnes.nl
filmpie: http://www.youtube.com/watch?v=_2XGYBS0vqI
|
zo dec 16, 2007 3:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
|