Auteur |
Bericht |
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
zo toemaar, nederlands ook nog
me beste vak nee maar seriues, ik vind het mooi dat er ook nog mensen zoals pr!ns zijn!
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
do jan 05, 2006 12:53 am |
Persoonlijk album
|
|
PR!NS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 03, 2004 1:58 pm Berichten: 266 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Naaldwijk
|
_________________ Classic woon-werk rijder.
"recht is iets kroms dat verbogen is..."
|
do jan 05, 2006 1:03 am |
Persoonlijk album
|
|
etx-power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr apr 01, 2005 1:02 pm Berichten: 99 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: uithuizen
|
een leraar die met huiswerk helpt via MSN! geweldig! zo moeten dr meer zijn!
_________________ «aprilia etx 50 'husqvarna endurance edition'»
de legende leeft voort...als ik er weer tijd veur heb...
|
do jan 05, 2006 1:14 am |
Persoonlijk album
|
|
PR!NS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 03, 2004 1:58 pm Berichten: 266 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Naaldwijk
|
hele rij van die laffe scootertjes en daaartussen een echte brommer!
Zie je hem staan:
http://www.apriliaforum.nl/album_pic.php?pic_id=590
http://www.apriliaforum.nl/album_pic.php?pic_id=591
en dan een brugger die heel wijs vraagt of die Tomos Revival van mij is....
Laatst bijgewerkt door PR!NS op do jan 05, 2006 1:53 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
do jan 05, 2006 12:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
whahaha geniaal zown site
en dan ook een van de weinige leraren die überhaupt weet wat msn is
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
do jan 05, 2006 1:41 pm |
|
|
PR!NS
ApriliaForum Member
|
NOU: vandaag weer heen en weer naar school gereden. Met schone uitlaat en nieuwe remblokken. Tuurlijk knudde i.v.m de kou, maar uiteindelijk liep hij aardig. Blijft wel flink roken, maar dat kan de "nieuwe" uitlaat/demperwol zijn.
Maar het eigenlijke probleem is er nog steeds: hoppa van 1 naar twee naar drie.... trekt door tot 55 en dan naar vier....knijpen.... en dan weer terugzakken naar 40. Hij trekt het maar niet in z'n 4 (=hoogste). Wind mee (weinig wind) kan ik doortrekken tot 57/58 en dan trekt hij wel heeeeel langzaam door naar de 60/62.
Ik weet het niet meer, maar voortdurend in z'n drie rijden is ook niet alles
|
ma jan 09, 2006 8:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
dat is echt niet goed.. is het niet wat makkelijker om naar de dealer te gaan..
ma jan 09, 2006 8:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
PR!NS
ApriliaForum Member
|
hmmm eerlijk gezegd stel ik dat tot het allerlaatst uit....
niet zo gek veel vertrouwen in Die gaat bijvoorbeeld zo maar even versnellingsbak reviseren of zo....en dan ben ik zo maar een week (of langer) mijn brommertje kwijt!
|
ma jan 09, 2006 8:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
|
trouwens al naar je luchtfilter gekeken?
ma jan 09, 2006 8:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
PR!NS schreef: NOU: vandaag weer heen en weer naar school gereden. Met schone uitlaat en nieuwe remblokken. Tuurlijk knudde i.v.m de kou, maar uiteindelijk liep hij aardig. Blijft wel flink roken, maar dat kan de "nieuwe" uitlaat/demperwol zijn. Maar het eigenlijke probleem is er nog steeds: hoppa van 1 naar twee naar drie.... trekt door tot 55 en dan naar vier....knijpen.... en dan weer terugzakken naar 40. Hij trekt het maar niet in z'n 4 (=hoogste). Wind mee (weinig wind) kan ik doortrekken tot 57/58 en dan trekt hij wel heeeeel langzaam door naar de 60/62. Ik weet het niet meer, maar voortdurend in z'n drie rijden is ook niet alles
volgens mij is dat gewoon een kwaaltje van die gianelli uitlaat.. bij mij trok ie em ook alleen maar door in zn 4 als ik de wind flink in de rug had.. anders kwam ik ook niet boven de 60-65 uit..
maar die tijd is nu voorbij
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
ma jan 09, 2006 8:49 pm |
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
|
DeEnigeEchte schreef: PR!NS schreef: NOU: vandaag weer heen en weer naar school gereden. Met schone uitlaat en nieuwe remblokken. Tuurlijk knudde i.v.m de kou, maar uiteindelijk liep hij aardig. Blijft wel flink roken, maar dat kan de "nieuwe" uitlaat/demperwol zijn. Maar het eigenlijke probleem is er nog steeds: hoppa van 1 naar twee naar drie.... trekt door tot 55 en dan naar vier....knijpen.... en dan weer terugzakken naar 40. Hij trekt het maar niet in z'n 4 (=hoogste). Wind mee (weinig wind) kan ik doortrekken tot 57/58 en dan trekt hij wel heeeeel langzaam door naar de 60/62. Ik weet het niet meer, maar voortdurend in z'n drie rijden is ook niet alles volgens mij is dat gewoon een kwaaltje van die gianelli uitlaat.. bij mij trok ie em ook alleen maar door in zn 4 als ik de wind flink in de rug had.. anders kwam ik ook niet boven de 60-65 uit.. maar die tijd is nu voorbij
ja maar hij komt haast niet in zen 4.. lijkt me toch niet helemaal normaal
ma jan 09, 2006 8:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
PR!NS
ApriliaForum Member
|
en waarom is dat nu voorbij dan?
|
ma jan 09, 2006 9:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
|
hij heeft een andere uitlaat
ma jan 09, 2006 9:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
PR!NS
ApriliaForum Member
|
dat snap ik, maar wat dan?
|
ma jan 09, 2006 9:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
PR!NS
ApriliaForum Member
|
Als ik bij de AM3 kijk, is de tandwielverhouding 14/46. Bij de AM4/5 is dat 13/46
Ik heb nu 14/46 (was standaard zei men.....) Zou dat het probleem kunnen zijn?? Scheelt wel in z'n top natuurlijk, maar met wat meer trekkracht zou dat weer kunnen compenseren???
Ik zie trouwens ook dat er standaard een 12/14 carburateur opzit. Ik heb nu 9/14 en dat scheelt natuurlijk ook in kracht.
het lullige is alleen, dat hij het een poosje terug allemaal WEL goed deed...
|
ma jan 09, 2006 11:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
|