Auteur |
Bericht |
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
Re: Benzine
Misschien heb je kabouters rondlopen die 's nacht stiekem wat benzine aftappen?
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
wo apr 06, 2011 2:53 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
je bedoelt net als de mannetjes in het vario van DeToreoRijder die zn kaas op aten?
wo apr 06, 2011 3:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
bataloa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 13, 2010 4:55 pm Berichten: 580 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Greenman1501 schreef: ik heb een orginele setup alleen is de prop eruit
ik had hem gisteren helemaal leeggereden (liep niet meer) toen 2 liter met jerrycan en 5 liter bij de pomp toen zat het al bijna op het randje
moet ik wel zeggen dat mijn brommer schuin stond toen ik aan het tanken was (is het handiger als je er gewoon opzit, houdt je tankdop het als je hem dan vol scheef zet) Tanken kun je beter op de zijstandaard doen, omdat als je tankt als die recht staat er wel meer in kan, maar als je flink door de bocht gaat het over kan lopen aangezien die tankdoppen niet helemaal dicht zijn.
_________________ Derbi Gpr50 ‘06
|
wo apr 06, 2011 3:39 pm |
|
|
bataloa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 13, 2010 4:55 pm Berichten: 580 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
marien schreef: eerste paar maanden keihard posen op t schoolplein jwz hahaha dat doe ik zowat nog steeds iedere dag met nog een schakel bij ons, en ik heb mijne al een jaar ofzo Burnout maken als iedereen op t schoolplein zit
_________________ Derbi Gpr50 ‘06
|
wo apr 06, 2011 3:43 pm |
|
|
Greenman1501
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za apr 02, 2011 10:07 pm Berichten: 118 Woonplaats: Den Helder
|
Zij die tank doppen echt niet geheel dicht (zou toch eigenlijk wel moeten) als het 2 a 3 liter scheelt
Tanken jullie zittend of op de zijstandaard?
_________________ Aprillia RS 50 Lorenzo Replica
|
wo apr 06, 2011 11:55 pm |
|
|
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
Greenman1501 schreef: Zij die tank doppen echt niet geheel dicht (zou toch eigenlijk wel moeten) als het 2 a 3 liter scheelt
Tanken jullie zittend of op de zijstandaard? altijd zittend. als je tank niet geheel dicht is er iets mis met je tank. en JA ik ga plat door de bocht met een volle tank.
|
wo apr 06, 2011 11:57 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
PeteRSchouten schreef: Greenman1501 schreef: Zij die tank doppen echt niet geheel dicht (zou toch eigenlijk wel moeten) als het 2 a 3 liter scheelt
Tanken jullie zittend of op de zijstandaard? altijd zittend. als je tank niet geheel dicht is er iets mis met je tank. en JA ik ga plat door de bocht met een volle tank. idd, ik heb hier ook nooit problemen mee gehad, en ook nog nooit iemand over gehoord..
do apr 07, 2011 10:03 am |
Persoonlijk album
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
hmm als ik mijn tank achterover doe (dat voorste boutje eruit en dan kun je m achterover klappen mij n nm) dan komt er wel benzine bij de dop weg... maar hij lekt verder niet... (afgezien van een gare benzine slang dan, maar daar kan die tank niks aan doen) maar die MY's hebben toch een vacuumkraan, lekt die niet gewoon als een malle?
do apr 07, 2011 1:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
dat zou goed kunnen, de vacuuumkraan is een beetje een kwaaltje bij de my
|
do apr 07, 2011 1:10 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
ik weet iig dat ivar er veel problemen mee had.... maar dan zou er wel een best plas benzine onder moeten liggen als je echt elke dag rijdt en je m na 80 km al weer leeg hebt
do apr 07, 2011 1:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
marien schreef: hmm als ik mijn tank achterover doe (dat voorste boutje eruit en dan kun je m achterover klappen mij n nm) dan komt er wel benzine bij de dop weg... maar hij lekt verder niet... (afgezien van een gare benzine slang dan, maar daar kan die tank niks aan doen) maar die MY's hebben toch een vacuumkraan, lekt die niet gewoon als een malle? je tank staat dan zeker ook bijna meer dan rechtop? (dat ie wat naar achter staat zeg maar) want dan kan er wel is wat uitlekken ja.. althans bij een NM, Bij een MY komt je tank al nooit in zo'n positie, maar lijkt me sterk dat ie lekt eigk.. denk dat het gewoon je rijstijl is en misschien een niet perfect afgestelde brommer, dat ie beetje rijk staat en beetje meer verbruikt..
do apr 07, 2011 3:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
Greenman1501
ApriliaForum Member
|
ik moet zeggen dat als hij koud is dat hij hoog stationair loopt (3000) en als ik dan choke dat hij verzuipt
Als hij warm is loopt hij lager stationair (2000) maar stinkt hij heel erg en komt er alemmaal rook uit
|
do apr 21, 2011 11:33 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
klinkt alsof ie te rijk staat, als het een blauwe rook is.. als het witte rook is is er een nieuwe paus of je koppakking is lek
vr apr 22, 2011 8:57 am |
Persoonlijk album
|
|
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
marien schreef: klinkt alsof ie te rijk staat, als het een blauwe rook is.. als het witte rook is is er een nieuwe paus of je koppakking is lek
za apr 23, 2011 10:33 am |
|
|
Greenman1501
ApriliaForum Member
|
welke sproeier moet je hebben als je setup standaard is maar met een prop 55-60 / 60-65 laat lopen
|
wo apr 27, 2011 4:40 pm |
|
|
|