Geregistreerd: ma sep 17, 2007 10:52 am Berichten: 660 Woonplaats: witharen
ik heb een mhr powerfilter opgegooid hij knapt snel, wat minder in de lage toern maar jah, daar is de setup ook niet naar. maar weet iemand hoe lang het duurdvoordat je bouchie goed kleurD? want heb er zo'n ngk race platium in gedraaid. die is nu lichtbruin na 2 km ofzo. moet ik dan meteen gaan kloten met sproeier of gewoon ff wachten want hij loopt mooi
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
Geregistreerd: zo aug 20, 2006 1:10 pm Berichten: 212 Woonplaats: Woudenberg
En inmiddels al normale filter erop? Is het een groot verschil? Ik rijd nu ook met powerfilter maar ik wil ook weer terug gaan naar orgineel filter. Me brommer loopt nog steeds niet lekker.. Trekt niet lekker door.
Geregistreerd: ma sep 17, 2007 10:52 am Berichten: 660 Woonplaats: witharen
nou hoe gek het ook klinkt ik denk gooi er een grotere in dan 90 want krijgt jah meer lucht. dus ik denk goi er 99 in, maar door die kleine klote cijfertjes en bekrast door schroefdraaier las ik het verkeerd het was 89. ik denk loopt mooi. bouchitje mooi koffiebruik en trekt echt leuk door gewoon volle power bij 8000 ect. koppeling is nog steeds kut er zitten pro race platen in maar ben er niet over te spreken heb het gevoel dat hij er gewoon doorheen gaat hoog in de toeren. blokje trekt hoog na de 12000 toeren toe maar brommer versneld niet veel meer. maarja ik hou de powerfilter er mooi onder. als ik weer wat money in the pocket heb dan komt er een 24 mm vlak onder. maar ja eerst ff sparen voor appelhof
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum