Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
peteRS schreef:
Eamonn schreef:
volgens mij is dus de draaiknop de luchtschroef, en de schroef de stationair schroef
Edit: Meestal zit bij mijn idee trouwens stationair aan de andere kant? Kan fout zitten hoor, ben wel vrij zeker dat die draaiknop de luchtschroef is
Nou als je weet wat de stationairschroef doet weet je dat dat kleine schroefje het eigenlijk niet kan zijn. De stationair schroef zit in het midden van de schuif en die zorgt dat ie niet helemaal dicht gaat. De draaiknop is dus de stationair en dat schroefje is voor de lucht.
Typisch dat de luchtschroef dan ná de gasschuif komt? En daarbij leek deze carb kwa lay-out op mn carb op mijn oude derbi, waar de knop dus wel de luchttoevoer regelde
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
jep volgens mij ook peter :) die draaiknop is iig NIET je luchtschroef... ik zie geen andere schroef dus is imo op foto 1 de meest rechter schroef de luchtschroef
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum