Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
ik denk serieus dat je beter gaten in je luchtfilter kunt boren, dan steeds de onlogische oplossing te zoeken. zo te horen licht het bij jou namelijk puur aan de afstelling, en de goede afstelling haal je in dit geval alleen door de luchttoevoer te vergroten
_________________ The artist formaly known as Thomas
Geregistreerd: do apr 06, 2006 4:55 pm Berichten: 31 Woonplaats: berkel en rodenrijs
ik heb die begrenzingen die je op het plaatje ziet(vorige pagina) er al uitgehaald en er 1 groot gat van gemaakt. maar ook als ik fftjes zonder luchtfilter rijd om te testen doet hij nogsteeds zo vaag.
Geregistreerd: do apr 06, 2006 4:55 pm Berichten: 31 Woonplaats: berkel en rodenrijs
bougi heb ik al vernieuwd. maar dat van boven die 9000 rpm is nu ook niet meer zo hij begint steeds vager te doen raar stotteren en uitvallen. af en toe krijg ik hem ook heel moeilijk gestart en als die dan gestart is valt hij direct weer uit. ik weet het egt niet meer.
ik heb afgelopen week weer de bougie plus bougie kabel plus bougie dop vernieuwd toen deed hij et stukken beter hier en daar nog wat gestotter maar dat ligt denk ik nog aan de afstelling als de motor eenmaal warm was had ik bijna nerges last meer van. maar nu na steeds stukken gereden te hebben komt het probleem weer langzaam terug. ik denk dat door iets steeds mijn bougie kapot gaat ofzo weet iemand van jullie wat dit kan zijn?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum