Re: Down tunen en info voor rs50 minarelli blok
Hey ik wil jullie nog ff bedanken voor de hulp dus thx
Heb vandaag weer ff zitten sleutelen met dit mooie weer en hij loopt nu echt heel mooi
Vorige week brak mijn achterschokdemper toen ik er met zijn tweeen op zat dus had hem ff laten repareren, er zit nu een betor shock onder.
Toen heb ik achter nog een 50 tands tandwiel laten plaatsen want vond hem niet goed door trekken, hij had ook een dipje rond de 7xxx 8xxx toeren.
Hij ging op de teller max 75 met de wind in de rug en 3 km rechteweg
(met zijn tweeen max 60) na het veranderen van het tandwiel liep ie nog maar 68 max maar het dipje was weg hij trok nog niet echt sneller op alleen, niet echt merkbaar tenminste.
Dus vandaag heb ik de carberateur restrictor er weer uitgehaald en sproeier 88 er in gestoken en hij loopt en trekt nu prima ging 65 met zijn tweeen er op en dat is voor mij goed met al die politie hier in de stad. de toeren zijn van 95xx naar zon 105xx gegaan.
Heb alleen nog geen kans gezien om er ff alleen op te rijden om de top te testen, maar dat doe ik morgen gelijk ff.
Maar hij trekt nu even hard op met zijn tweeen als dat ik er voor met mijn eentje op zat dus das niet slecht.
toen ie 105 reed ongeveer heb ik er dus 3 proppen en een restrictor op laten zetten en voor een 10 tands tandwiel, dat reed voor geen meter 65 max dus de 2 proppen voor de demper waren er al snel weer uit, toen trok ie iets harder en ging ie 75 max.
Nu ben ik naar 10-50 tanden gegaan en de restrictor er af plus een 88 sproeier en een ori pijp met 1 prop voor in en een 17,5 mm delorto dus. ik ben weer dik tevreden
Ik ben echt blij want nu ga ik weer met plezier rijden (zonder dat ik links en rechts word ingehaald door scooters en auto's) echt belachelijk vond ik dat maar goed.
Dus nogmaals bedankt voor jullie hulp!!!
Tis misschien een beetje veel tekst en slecht geschreven maar ben ook gaar nu hahaha
Greets Jan.