Auteur |
Bericht |
cleanpug
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 12, 2011 10:02 pm Berichten: 30 Woonplaats: Ramsel-herselt
|
Re: probleem afstellen .
Roetuitslag heb ik niet gezien op cilinderkop of zuiger . cilinderkit is ook nieuw .. En heb even gestart zonder bougiedop . en zie ook geen koelvloeistof liggen op zuiger of er tussen .
|
vr feb 17, 2012 11:44 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
na 5 a 10 min draaien heb je al een kleurtje op je zuiger
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
vr feb 17, 2012 11:45 pm |
|
|
cleanpug
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 12, 2011 10:02 pm Berichten: 30 Woonplaats: Ramsel-herselt
|
Ok , heeft niets , ziet er als nieuw uit en heeft toch al zeker 10 minuten gedraaid ..( in totaal tijd)
|
vr feb 17, 2012 11:46 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
heb je hem alweer gestart nu je hem weer in elkaar hebt?
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
vr feb 17, 2012 11:47 pm |
|
|
cleanpug
ApriliaForum Member
|
ja , doet nog steeds het zelfde . . snap er niets meer van , heb er al zo veel gedaan .. Voor de rest heb ik alles al gecontroleerd verder , inlaatset , carbu ..
|
vr feb 17, 2012 11:49 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
dan even de hpi erop knallen, heb je de ontsteking ook gelijk uitgesloten
keeringen ook gecheckt? en zeker weeten dat het witte rook is?
|
vr feb 17, 2012 11:54 pm |
|
|
cleanpug
ApriliaForum Member
|
Zal laatste kans zijn , om onsteking uit te sluiten idd , Keerring onsteking zijde is ok . aan koppeling nog niet na gekeken . het is echte witte rook .
|
vr feb 17, 2012 11:57 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
tja witte rook is toch egt koelvloeistof dus dan zal het toch je pakking zijn, word het toch vloeibaare pakking erbij om er zeker van te zijn dat die afsluit
|
za feb 18, 2012 12:00 am |
|
|
cleanpug
ApriliaForum Member
|
Probleem afstellen opgelost , Heb vloeibare pakking rond gedaan , nog steeds witte rook , ook zonder koelvloeistof , en carters droog gespoten met luchtpistool . daarna koelvloeistof , ook nog steeds witte rook . Kleiner gegaan in sproeier , uiteindelijk maatje 94 terecht gekomen . en draaid nu goed zonder probleem ook naar de toeren toe . Maar nu het volgende probleem , Ik wil test rijden ,en schakel in 1ste , hij tikt er in , maar gaat niet vooruit bij het lossen . en tikt in versnellingen is duidelijk voelbaar en hoorbaar . of gehoor bedriegd .. dus met motor uit , schakel ik in versnellingen , en merkbaar geen verschil tussen een versnelling en neutraal . blijft even soepel lopen . Blok is binnen geweest bij iemand dat er heel wat van kent om terug in elkaar te steken . omdat ik niet echt am5 bak gekent bent . Bij deze zoek ik dan ook terug een am5 motor liefst gereviseerd , en stevigere krukas in .
Bedankt !
|
za feb 18, 2012 8:19 pm |
|
|
|