Auteur |
Bericht |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Re: Het 'afstellen' kleine vragen topic
Ja, zeker jij bent fake.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
vr mei 11, 2012 9:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Vandaag begonnen met afstellen van m'n rs. Zal eerst even wat informatie geven:
Std 50 Phbn 16 Leovince v6 sproeier :102
Loopt onderin echt kut. komt amper van z'n plek en heeft gewoon amper power daar. je moet hem echt met 4000 toeren weg janken omdat ie anders gewoon bijna uitvalt of geen power heeft. Hoe zou ik dit kunnen oplossen dat ik onderin gewoon power heb zoals 't hoort?
Na 7k schiet ie weg als 'n trein in de powerband en tot die 7k is 't echt een dip gewoon!
Wie o wie kan helpen!
Groeten!
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
do mei 24, 2012 10:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
heeft dat niet gewoon met de hoogtoerigheid van de cilinder/uitlaat te maken? Het is geen 4t heah, waar je WEL overal power hebt.
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
do mei 24, 2012 10:46 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Klopt, Maar hij heeft onderin altijd wel meer power gehad als dit. Nu kom je echt amper van zn plaatst zeg maar.
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
do mei 24, 2012 10:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
ewoudve
ApriliaForum Member
|
komt hij onderin ook niet op toeren, maar pruttelt hij zegmaar? want dan heb je wss een iets te grote sproeier. probeer voor de grap eens een iets kleinere sproeier en kijk of hij beter loopt onderin
pas wel op dat je hem weer niet te klein doet, want dan krijg je op top weer last van een warmloper
vr mei 25, 2012 3:06 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
koppaking kan een beetje lek zijn bougie dood ontsteking dood water in bougie kabel sproeier te groot luchtschroef te ver open/dicht valse lucht kan van alles zijn
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
vr mei 25, 2012 3:08 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
|
Net gespeeld met de gasnaald maar dat had geen effect. Zondag even sproeier proberen. Valse lucht niet kunnen ontdekken. heb terwijl die liep en ik gas gaf staan spuiten. Bougie net nieuw
hmm zondag dus even sproeiertje proberen (prutteld idd en loopt gewoon niet onder de 2000 toeren.
|
vr mei 25, 2012 3:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Stinos schreef: Net gespeeld met de gasnaald maar dat had geen effect. Zondag even sproeier proberen. Valse lucht niet kunnen ontdekken. heb terwijl die liep en ik gas gaf staan spuiten. Bougie net nieuw
hmm zondag dus even sproeiertje proberen (prutteld idd en loopt gewoon niet onder de 2000 toeren. probeer ff je oude bougie
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
vr mei 25, 2012 3:44 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: Stinos schreef: Net gespeeld met de gasnaald maar dat had geen effect. Zondag even sproeier proberen. Valse lucht niet kunnen ontdekken. heb terwijl die liep en ik gas gaf staan spuiten. Bougie net nieuw
hmm zondag dus even sproeiertje proberen (prutteld idd en loopt gewoon niet onder de 2000 toeren. probeer ff je oude bougie Okido!
|
vr mei 25, 2012 3:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
robertbiesheuvel
ApriliaForum Member
|
ik heb een aprilia (rs4 50) standaard met sproeier 106 en een gianelli onderlangs. hij rijd best top speed 93 maar soms in een aantal versnellingen als ik dan voor zijn powerband (vanaf 7-8 duizend toeren) gewoon heletijd bijvoorbeeld 6500 toeren rij en dan opeens vol gas dan stottert hij 1-2 seconden. wat zou het probleem kunnen zijn? start s'ochtend koud en warm altijd zonder choke. bougie met 96 te wit 106 ongeveer goed.
|
ma jun 04, 2012 5:05 pm |
|
|
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
je sproeier is iets te groot
|
ma jun 04, 2012 5:43 pm |
|
|
robertbiesheuvel
ApriliaForum Member
|
PeteRSchouten schreef: je sproeier is iets te groot maar bougie is iets te wit.
|
ma jun 04, 2012 6:00 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Je bougie moet ongeveer deze kleur hebben:
ma jun 04, 2012 6:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Ik las dat 50-55 graden de optimale temperatuur is, welke temperatuur begint al gevaarlijk te worden? 80 °C?
wo jun 27, 2012 9:38 pm |
|
|
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
Neuh, veel hoger pas. over de 100.
Je moet zo rond de 70 hangen, veel beter voor je mengsel.
wo jun 27, 2012 9:39 pm |
|
|
|