Re: Het 'afstellen' kleine vragen topic
ik had een spoeier setje van 88 tot 110 gehaald. ik had 100 geplaatst en hij liep met 3x trappen al , maar dit maar heel ff laten draaien. bougie er later uit gehaald er zat heel iets een zwarte rand aan de bougie. kon ik er zo weer afvegen
omdat je op welgeteld 3 fora huillie doet omdat je zo zielig bent en er niks van snapt, terwijl er genoeg info is te vinden over hoe je moet afstellen.
Geregistreerd: wo feb 03, 2010 7:07 pm Berichten: 195 Woonplaats: nieuwleusen
persoonlijk zou ik hem iets harder stationair laten lopen.
_________________ Luuk1488 schreef: Er moet toch wel een goeie rotor zijn met licht? Ja kan natuurliljk ook altijd nog een dynamo nemen tegen me wiel aan..
DaliasD schreef:
persoonlijk zou ik hem iets harder stationair laten lopen.
dit gaat niet, stationair stroef al helemaal in gedraaid. kon niet verder
ik had eerst sproeier 92 erin en maar blijven kwalmen dat ding. bleek achteraf nog steeds veelste rijk te staan want in de 4 5 6 kon je niet volgas geven hoordeje bwoaahp nu heb ik sproeier 88 erin gedaan. is al een heel stuk beter. maar nog niet echt goed.
Dinsdag krijg in een jollymoto 80cc uitlaat binnen
Net scr corse onder me derbi gemonteerd, maar met 94 staat hij veels te rijk met 90 ook nog. En van 82 tot en met 88 heb ik een zeer zware dip bij de 5000 toeren, en komt hij eigenlijk niet verder en moet ik terugschakelen om boven de 6000 te komen en dan kan ik weer verder rijden. Ook stotterd veel daarvoor. Maar als hij eenmaal bij de 7-8000 toeren aan is gekomen trekt hij lekker iemand enig idee wat ik het beste kan doen nu?
Geregistreerd: wo feb 03, 2010 7:07 pm Berichten: 195 Woonplaats: nieuwleusen
dan zou ik zeggen : stop die 90 er weer in en laat je gasnaald dan iets zakken. Luchtschroef ook al afgesteld ?
_________________ Luuk1488 schreef: Er moet toch wel een goeie rotor zijn met licht? Ja kan natuurliljk ook altijd nog een dynamo nemen tegen me wiel aan..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum